logo_intersindical

20 / 01 / 2014 | Persones jubilades Intersindical | Comenta la noticia

La Reforma de les Pensions

20 / 01 / 2014 | Persones jubilades Intersindical | Comenta la noticia

En defensa del sistema público de pensiones

24 / 09 / 2013 | Persones jubilades Intersindical | Comenta la noticia

Convocatòria d’assemblea de persones pensionistes

27 / 02 / 2013 | Intersindical | Comenta la noticia

El Sindicat de persones jubilades convoca assemblea.

Pàgina 2 de 4 pàgines  < 1 2 3 4 >

Exposició

"10 anys de lluita en defensa de la Llei d’Autonomia Personal i persones en situació de Dependència"

21 de febrer | 10.30

Facultat de Ciències Socials (Avda Tarongers no 4b València)

Estimats/des: Des de la Plataforma en Defensa de la Llei de Dependència volem convidar-vos a assistir a l'Exposició 10 anys de lluita en defensa de la Llei d’Autonomia Personal i persones en situació de Dependència.
Consta d'11 panells que reflecteixen la lluita que col·lectius socials, plataformes, coordinadora D&D i moviments ciutadans han portat a favor d'una aplicació real i efectiva de la Llei en defensa de l'Autonomia Personal i de les persones en situació de dependència.
Són deu anys de lluita ininterrompuda contra els intents d’inaplicació d'aquesta llei i les retallades provocades pels governs que precisament no tenen entre les seues prioritats l’atenció dirigida a les persones.
Per açò ens agradaria que poguereu acudir a aquesta exposició que s'inaugurarà el pròxim 21 de febrer de 2017 a les 10’30h en la Facultat de Ciències Socials (Avda Tarongers no 4b València). Aquesta exposició romandrà a la Facultat de Ciències Socials entre els dies 21 de febrer a 3 de març de 2017.

Organitza Plataforma en Defensa de la Llei de Dependència

Trobada lectora

"El metge del rei"

1 de març | 19 h

Guillem de Castro, 73

Sessió del grup de lectura El Micalet parla de llibres amb la presència de JOAN OLIVARES, autor de la novel·la

Organitza Intersindical Cultura. Col·labora la S.C. El Micalet i el Voluntariat pel Valencià d'Escola Valenciana.

Publicacions

Intersindical 63