logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Salut laboral i medi ambient > Medi Ambient

Els Poblats del Sud de València volen continuar sent horta productiva

27 / 01 / 2018 | Intersindical | Comenta la noticia

Intersindical s’uneix a la reivindicació dels Poblats del Sud de València i subscriu el manifest de la Plataforma Horta és Futur - No a la ZAL.

Intersindical demana el tancament de Cofrents i la priorització de la seguretat ciutadana

10 / 01 / 2018 | Intersindical | Comenta la noticia

Una nova avaria en la central nuclear de Cofrents genera l’alarma per la inseguretat i el alt perill al que s’exposa a la població i al medi ambient.

Perquè l’aigua és vida, la seua gestió ha de ser pública

28 / 11 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

Reobert el debat sobre si la gestió de l’aigua a les ciutats ha de ser pública, privada o mixta, amb la difusió d’un informe del Consell General d’Economistes, la “Xarxa Valenciana per l’Aigua Pública”* contínua reclamant la gestió pública directa de l’aigua.

Intersindical, per la gestió pública de l’aigua

06 / 11 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

L’aigua es considera un ben comú i un dret humà universal, però també és un recurs econòmic.

Intersindical, pel tancament de la central nuclear de Cofrents

02 / 05 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

La Plataforma Tanquem Cofrents ha organitzat una marxa i concentració pel tancament de Cofrents per alertar la ciutadania de l’enorme risc que suposaria la continuació de l’activitat d’una central envellida, que produeix residus molt perillosos i per la qual passa l’aigua que produeix els nostres aliments i que bevem.

Intersindical, contra la pujada de la llum i la contaminació de les elèctriques

13 / 02 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

El govern i les grans elèctriques ens pugen l’electricitat, any rere any, sent l’electricitat espanyola una de les més cares i de les més contaminants de la UE.

Pàgina 1 de 6 pàgines  1 2 3 >  Última

Publicacions
Boletín de Salud Laboral 3
Febrer 2013

Tercer volum del butlletí d'informació sobre salut laboral de la Confederación Intersindical.

Butlletí de Salut Laboral 1
Juliol-agost 2012

LES RETALLADES ARRIBEN ALS NOSTRES BOSCOS / UN ANY DESPRÉS DE FUKUSHIMA / COMUNICAT DE LA PLATAFORMA VALENCIANA RIO +20 MATERIALS DIDÀCTICS DE SALUT LABORAL / NOTÍCIES I DENÚNCIES DELS SECTORS / LA VOLUNTAT DE PREVENIR: UNA EXIGÈNCIA

Butlletí de Salut Laboral 0