logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Salut laboral i medi ambient > Medi Ambient

Intersindical, pel tancament de la central nuclear de Cofrents

02 / 05 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

La Plataforma Tanquem Cofrents ha organitzat una marxa i concentració pel tancament de Cofrents per alertar la ciutadania de l’enorme risc que suposaria la continuació de l’activitat d’una central envellida, que produeix residus molt perillosos i per la qual passa l’aigua que produeix els nostres aliments i que bevem.

Intersindical, contra la pujada de la llum i la contaminació de les elèctriques

13 / 02 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

El govern i les grans elèctriques ens pugen l’electricitat, any rere any, sent l’electricitat espanyola una de les més cares i de les més contaminants de la UE.

Intersindical, contra la incineració de residus tòxics i perillosos en les cimenteres

18 / 01 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

La plataforma Aire Net Foia de Bunyol-Xiva va convocar i va organitzar una concentració contra la incineració de residus en la cimentera de Bunyol (CEMEX) el diumenge 15 de gener de 2017 en la plaça de la Constitució de Xiva.

Intersindical, amb els Afectats per les descàrregues tòxiques al Port d’Alacant

11 / 01 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

El col·lectiu d’afectats ha convocat una protesta per al 27 de gener, contra la contaminació originada per l’activitat de càrrega i descàrrega de materials pulverulents desenvolupada en els molls de Ponent del recinte portuari.

Intersindical s’uneix a la plataforma Aire Limpio Foia de Bunyol-Xiva

10 / 11 / 2016 | Intersindical | Comenta la noticia

Intersindical Valenciana subscriu el manifest contra la incineració en les fàbriques de ciment.

L’abastiment d’aigua a debat: un dret humà fonamental a regular

17 / 06 / 2013 | Intersindical | Comenta la noticia

Pàgina 1 de 6 pàgines  1 2 3 >  Última

Exposició

"ART SOLIDARI"

3 de maig | 19 h

Juan de Mena, 18, València

Inauguració de l'exposició ART SOLIDARI amb obres de Cristina Cortés, Carmen Tamarit i Roman Szczepanowicz. Presenta: Juan Serra Lluch. Podrà visitar-se fins a finals de setembre.

Organitza Intersindical Cultura

Publicacions
Boletín de Salud Laboral 3
Febrer 2013

Tercer volum del butlletí d’informació sobre salut laboral de la Confederación Intersindical.

Butlletí de Salut Laboral 1
Juliol-agost 2012

LES RETALLADES ARRIBEN ALS NOSTRES BOSCOS / UN ANY DESPRÉS DE FUKUSHIMA / COMUNICAT DE LA PLATAFORMA VALENCIANA RIO +20 MATERIALS DIDÀCTICS DE SALUT LABORAL / NOTÍCIES I DENÚNCIES DELS SECTORS / LA VOLUNTAT DE PREVENIR: UNA EXIGÈNCIA

Butlletí de Salut Laboral 0