logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Salut laboral i medi ambient > Medi Ambient

Intersindical, contra la pujada de la llum i la contaminació de les elèctriques

13 / 02 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

El govern i les grans elèctriques ens pugen l’electricitat, any rere any, sent l’electricitat espanyola una de les més cares i de les més contaminants de la UE.

Intersindical, contra la incineració de residus tòxics i perillosos en les cimenteres

18 / 01 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

La plataforma Aire Net Foia de Bunyol-Xiva va convocar i va organitzar una concentració contra la incineració de residus en la cimentera de Bunyol (CEMEX) el diumenge 15 de gener de 2017 en la plaça de la Constitució de Xiva.

Intersindical, amb els Afectats per les descàrregues tòxiques al Port d’Alacant

11 / 01 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

El col·lectiu d’afectats ha convocat una protesta per al 27 de gener, contra la contaminació originada per l’activitat de càrrega i descàrrega de materials pulverulents desenvolupada en els molls de Ponent del recinte portuari.

Intersindical s’uneix a la plataforma Aire Limpio Foia de Bunyol-Xiva

10 / 11 / 2016 | Intersindical | Comenta la noticia

Intersindical Valenciana subscriu el manifest contra la incineració en les fàbriques de ciment.

L’abastiment d’aigua a debat: un dret humà fonamental a regular

17 / 06 / 2013 | Intersindical | Comenta la noticia

LA RIBERA PEL DRET A L’AIGUA

08 / 05 / 2013 | Intersindical | Comenta la noticia

VOLEM AIGUA DE QUALITAT PER A LA NOSTRA VIDA. TENIM DRET!

Pàgina 1 de 5 pàgines  1 2 3 >  Última

Exposició

"10 anys de lluita en defensa de la Llei d’Autonomia Personal i persones en situació de Dependència"

21 de febrer | 10.30

Facultat de Ciències Socials (Avda Tarongers no 4b València)

Estimats/des: Des de la Plataforma en Defensa de la Llei de Dependència volem convidar-vos a assistir a l'Exposició 10 anys de lluita en defensa de la Llei d’Autonomia Personal i persones en situació de Dependència.
Consta d'11 panells que reflecteixen la lluita que col·lectius socials, plataformes, coordinadora D&D i moviments ciutadans han portat a favor d'una aplicació real i efectiva de la Llei en defensa de l'Autonomia Personal i de les persones en situació de dependència.
Són deu anys de lluita ininterrompuda contra els intents d’inaplicació d'aquesta llei i les retallades provocades pels governs que precisament no tenen entre les seues prioritats l’atenció dirigida a les persones.
Per açò ens agradaria que poguereu acudir a aquesta exposició que s'inaugurarà el pròxim 21 de febrer de 2017 a les 10’30h en la Facultat de Ciències Socials (Avda Tarongers no 4b València). Aquesta exposició romandrà a la Facultat de Ciències Socials entre els dies 21 de febrer a 3 de març de 2017.

Organitza Plataforma en Defensa de la Llei de Dependència

Trobada lectora

"El metge del rei"

1 de març | 19 h

Guillem de Castro, 73

Sessió del grup de lectura El Micalet parla de llibres amb la presència de JOAN OLIVARES, autor de la novel·la

Organitza Intersindical Cultura. Col·labora la S.C. El Micalet i el Voluntariat pel Valencià d'Escola Valenciana.

Publicacions
Boletín de Salud Laboral 3
Febrer 2013

Tercer volum del butlletí d’informació sobre salut laboral de la Confederación Intersindical.

Butlletí de Salut Laboral 1
Juliol-agost 2012

LES RETALLADES ARRIBEN ALS NOSTRES BOSCOS / UN ANY DESPRÉS DE FUKUSHIMA / COMUNICAT DE LA PLATAFORMA VALENCIANA RIO +20 MATERIALS DIDÀCTICS DE SALUT LABORAL / NOTÍCIES I DENÚNCIES DELS SECTORS / LA VOLUNTAT DE PREVENIR: UNA EXIGÈNCIA

Butlletí de Salut Laboral 0