logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Salut laboral i medi ambient > Salut laboral

Intersindical sol·licita que es reunisca la Comissió Paritària de Seguretat i Salut en el Treball

30 / 12 / 2016 | Intersindical | Comenta la noticia

El Sindicat ha demananat una reunió de la Comissió Paritària de Seguretat i Salut en el Treball (COPASESA), i les Comissions Sectorials de Seguretat i Salut en el Treball en els àmbits d’educació, d’administració pública i de justícia.

Intersindical reclama una auditòria de l’INVASSAT i dels serveis de prevenció de la Generalitat

13 / 02 / 2016 | Intersindical | Comenta la noticia

El Sindicat demana l’obertura d’un procés de negociació real

STEPV i CSIF denuncien la Conselleria d’Educació per no informar als delegats de prevenció

07 / 04 / 2014 | STEPV | Comenta la noticia

La denúncia en Inspecció de Treballes produeix despres dels successius incompliments en matèria de seguretat i salut laboral en l’ambit d’ensenyament públic no universitari.

Demanem l’auditoria del sistema de prevenció de riscos laborals de la Generalitat Valenciana

18 / 12 / 2013 | Benjamí Renovell | Comenta la noticia

Intersindical Valenciana demana l’auditoria del sistema de prevenció de riscos laborals de la Generalitat Valenciana en la constitució de la nova Comissió Paritària de Seguretat i Salut Laboral de la Generalitat Valenciana celebrada aquest dimecres 18 de desembre en la Ciutat de la Justícia.

Fabra reduïx per decret la participació sindical en la Generalitat Valenciana

06 / 09 / 2013 | Benjamí Renovell | Comenta la noticia

El Govern Valencià aprova un nou reglament per a l’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT) i reduïx de forma dràstica la participació sindical dins de l’enorme empresa que és la Generalitat Valenciana.

Trobada intersectorial de salut laboral

12 / 07 / 2013 | Intersindical | Comenta la noticia

Els sindicats de la confederació Intersindical Valenciana han realitzat aquest dijous 11 de juliol una trobada de responsables de salut laboral en El Saler, València.

Pàgina 1 de 6 pàgines  1 2 3 >  Última

Exposició

"10 anys de lluita en defensa de la Llei d’Autonomia Personal i persones en situació de Dependència"

21 de febrer | 10.30

Facultat de Ciències Socials (Avda Tarongers no 4b València)

Estimats/des: Des de la Plataforma en Defensa de la Llei de Dependència volem convidar-vos a assistir a l'Exposició 10 anys de lluita en defensa de la Llei d’Autonomia Personal i persones en situació de Dependència.
Consta d'11 panells que reflecteixen la lluita que col·lectius socials, plataformes, coordinadora D&D i moviments ciutadans han portat a favor d'una aplicació real i efectiva de la Llei en defensa de l'Autonomia Personal i de les persones en situació de dependència.
Són deu anys de lluita ininterrompuda contra els intents d’inaplicació d'aquesta llei i les retallades provocades pels governs que precisament no tenen entre les seues prioritats l’atenció dirigida a les persones.
Per açò ens agradaria que poguereu acudir a aquesta exposició que s'inaugurarà el pròxim 21 de febrer de 2017 a les 10’30h en la Facultat de Ciències Socials (Avda Tarongers no 4b València). Aquesta exposició romandrà a la Facultat de Ciències Socials entre els dies 21 de febrer a 3 de març de 2017.

Organitza Plataforma en Defensa de la Llei de Dependència

Trobada lectora

"El metge del rei"

1 de març | 19 h

Guillem de Castro, 73

Sessió del grup de lectura El Micalet parla de llibres amb la presència de JOAN OLIVARES, autor de la novel·la

Organitza Intersindical Cultura. Col·labora la S.C. El Micalet i el Voluntariat pel Valencià d'Escola Valenciana.

Publicacions
Boletín de Salud Laboral 3
Febrer 2013

Tercer volum del butlletí d’informació sobre salut laboral de la Confederación Intersindical.

Butlletí de Salut Laboral 1
Juliol-agost 2012

LES RETALLADES ARRIBEN ALS NOSTRES BOSCOS / UN ANY DESPRÉS DE FUKUSHIMA / COMUNICAT DE LA PLATAFORMA VALENCIANA RIO +20 MATERIALS DIDÀCTICS DE SALUT LABORAL / NOTÍCIES I DENÚNCIES DELS SECTORS / LA VOLUNTAT DE PREVENIR: UNA EXIGÈNCIA

Butlletí de Salut Laboral 0