logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Salut laboral i medi ambient > Salut laboral

Intersindical sol·licita que es reunisca la Comissió Paritària de Seguretat i Salut en el Treball

30 / 12 / 2016 | Intersindical | Comenta la noticia

El Sindicat ha demananat una reunió de la Comissió Paritària de Seguretat i Salut en el Treball (COPASESA), i les Comissions Sectorials de Seguretat i Salut en el Treball en els àmbits d’educació, d’administració pública i de justícia.

Intersindical reclama una auditòria de l’INVASSAT i dels serveis de prevenció de la Generalitat

13 / 02 / 2016 | Intersindical | Comenta la noticia

El Sindicat demana l’obertura d’un procés de negociació real

STEPV i CSIF denuncien la Conselleria d’Educació per no informar als delegats de prevenció

07 / 04 / 2014 | STEPV | Comenta la noticia

La denúncia en Inspecció de Treballes produeix despres dels successius incompliments en matèria de seguretat i salut laboral en l’ambit d’ensenyament públic no universitari.

Demanem l’auditoria del sistema de prevenció de riscos laborals de la Generalitat Valenciana

18 / 12 / 2013 | Benjamí Renovell | Comenta la noticia

Intersindical Valenciana demana l’auditoria del sistema de prevenció de riscos laborals de la Generalitat Valenciana en la constitució de la nova Comissió Paritària de Seguretat i Salut Laboral de la Generalitat Valenciana celebrada aquest dimecres 18 de desembre en la Ciutat de la Justícia.

Fabra reduïx per decret la participació sindical en la Generalitat Valenciana

06 / 09 / 2013 | Benjamí Renovell | Comenta la noticia

El Govern Valencià aprova un nou reglament per a l’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT) i reduïx de forma dràstica la participació sindical dins de l’enorme empresa que és la Generalitat Valenciana.

Trobada intersectorial de salut laboral

12 / 07 / 2013 | Intersindical | Comenta la noticia

Els sindicats de la confederació Intersindical Valenciana han realitzat aquest dijous 11 de juliol una trobada de responsables de salut laboral en El Saler, València.

Pàgina 1 de 6 pàgines  1 2 3 >  Última

Exposició

"Aigua i pigments"

23 de novembre | 19.00

Juan de Mena, 18

Inauguració de la mostra d'aquarel·les d'ANTONIO MEDINA. Presenta: Pepa Úbeda. La mostra es podrà visitar fins el 26 de gener de 2017

Organitza Intersindical Cultura

Publicacions
Boletín de Salud Laboral 3
Febrer 2013

Tercer volum del butlletí d’informació sobre salut laboral de la Confederación Intersindical.

Butlletí de Salut Laboral 1
Juliol-agost 2012

LES RETALLADES ARRIBEN ALS NOSTRES BOSCOS / UN ANY DESPRÉS DE FUKUSHIMA / COMUNICAT DE LA PLATAFORMA VALENCIANA RIO +20 MATERIALS DIDÀCTICS DE SALUT LABORAL / NOTÍCIES I DENÚNCIES DELS SECTORS / LA VOLUNTAT DE PREVENIR: UNA EXIGÈNCIA

Butlletí de Salut Laboral 0