Estrena de la Pel•lícula HIJA DE LA LAGUNA, d’Ernesto Cabellos

24 / 02 / 2016 | Intersindical

Contarem amb la presència de la protagonista y defensora de drets humans en Perú, Nélida Ayay.

Sinopsi:

Nélida parla amb la naturalesa, amb l’aigua o Mama Yacu, se sent Filla de la Llacuna, de la qual depèn la vida del seu poble.
Per açò s’ofereix per a col•laborar en la seua defensa davant el perill que corre de ser destruïda per la mineria, a canvi de l’or.
Ella coneix la solidaritat i sap que a tot el món s’estan lliurant les mateixes lluites, però sap també que els governs estan amb les grans empreses mineres, enfront del poble.
Nélida s’uneix a la Marxa de l’Aigua i recorrerà mil quilòmetres fins a arribar a Lima. I ara viatja fins a l’estat espanyol per a fer-nos partícips de la seua lluita i la de la seua comunitat.

Tràiler: https://www.youtube.com/watch?v=ikrmt1qwgqe

Organitza: Entrepueblos/Entrepobos/Entrepobles/Herriarte amb Aragó Cinema, Associació Amarna, CEDSALA, DocuPerú, Intersindical- Solidària, Perifèries, Plataforma Sobirania Alimentària PV, La Cosecha i València Acull.

Entrada: preu popular (2€)

Se pueden ir reservando las entradas llamando al teléfono de los Aragó Cinema (961 36 15 05)