Intersindical Valenciana > Intersindical Solidària >

Qué és la Intersindical Solidària?

07/01/2013 | Intersindical

Intersindical Valenciana i els seus sindicats han estat, des de la seua creació, treballant i col·laborant en projectes de cooperació amb altres organitzacions valencianes, estatals i d’arreu del món.

Ara, hem decidit donar un pas endavant i constituir una associació pròpia que reforce aquest compromís que mantenim amb el teixit associatiu valencià, estatal i internacional i que possibilite el desenvolupament de projectes de cooperació per al desenvolupament i de sensibilització propis o compartits amb altres entitats.

Per nosaltres, aquesta cooperació ha d’estar presidida per l’ajuda mútua i solidària, el desenvolupament de diferents aspectes socioculturals i polítics als països empobrits i amb àmbits d’exclusió social recollint les seues necessitats i les seues propostes.

Pretenem treballar en diversos camps: la convivència ciutadana; la igualtat social; la interculturalitat; la solidaritat i la defensa del desenvolupament sostenible.
Intersindical Solidària és una organització que treballarà per la transformació de la societat; per l’establiment d’una societat justa i solidària; respectuosa amb la diferència i defensora dels drets humans, socials, econòmics i culturals dels pobles.

Tots aquests són els nostres reptes i els nostres objectius. Però per portar-los endavant necessitem de la vostra ajuda i col·laboració. Per això ens permetem demanar-vos que hi participeu. Poden fer-ho totes aquelles persones afiliades a la Intersindical Valenciana que ho desitgen. Per formalitzar-ho sols teniu que posar-vos en contacte amb nosaltres.

download16x16 Estatuts de la Intersindical Solidària
Següent següent

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.

El més recent