Intersindical Valenciana > Dones > Drets

El permís de «paternitat» ja és de 8 setmanes

02 / 04 / 2019 | Intersindical | Comenta la noticia

Anem avançant cap als permisos per naixement igualitaris, acostant-nos a l’objectiu de les 16 setmanes i amb una nova denominació inclusiva

Debate público para la corresponsabilidad: permisos iguales y intransferibles

06 / 10 / 2011 | Intersindical | Comenta la noticia

El passat dimecres 5 d’octubre, la coordinadora de l’Àrea de la Dona va assistir en Madrid a la jornada de debat sobre Permisos iguales, instransferibles y remunerados, organitzada per la PPIINA (Plataforma permisos iguales e intransferibles de nacimiento y adopción) , de la qual forma part Intersindical Valenciana.

Intersindical Valenciana lamenta la supressió del Centre Reina Sofía pel govern Valencià

05 / 10 / 2011 | Intersindical | Comenta la noticia

Després de 14 anys de treball –els dos últims amb la meitat del pressupost i des d’aquest estiu sense cap assignació econòmica– destinats a la investigació i l’estudi de la violència, en especial l’exercida envers les dones, menors, gent major i grups amb risc d’exclusió social, el centre tanca les portes.

Intersindical se movilizará ante cualquier intento de derogación de la ley del aborto

27 / 09 / 2011 | Intersindical | Comenta la noticia

La Organización de Mujeres considera lamentables las declaraciones del PP sobre su intención de derogar la denominada Ley del Aborto. Argumentar dicha intención en “que es una Ley injusta e innecesaria porque nadie la pedía” es desconocer e ignorar una de las reivindicaciones históricas de las mujeres y de sus luchas a través del movimiento feminista.

S’obre el debat públic per la corresponsabilitat

27 / 09 / 2011 | Intersindical | Comenta la noticia

Proposta legislativa de la Plataforma Permisos Iguales e Intransferibles por Nacimiento y/o Adopción (PPIINA), amb la participació dels partits polítics PSOE, IU i EQUO.

Pàgina 29 de 30 pàgines < Primer  < 27 28 29 30 >