Intersindical Valenciana > Dones > Drets

NOVETAT: Devolució de l’IRPF de la maternitat i paternitat per a MUFACE

20 / 12 / 2018 | Intersindical | Comenta la noticia

A causa de la preocupació que està causant la poca informació del Ministeri, facilitem un model de reclamació pels permissos gaudits l’any 2014.

Intersindical Valenciana lamenta la supressió del Centre Reina Sofía pel govern Valencià

05 / 10 / 2011 | Intersindical | Comenta la noticia

Després de 14 anys de treball –els dos últims amb la meitat del pressupost i des d’aquest estiu sense cap assignació econòmica– destinats a la investigació i l’estudi de la violència, en especial l’exercida envers les dones, menors, gent major i grups amb risc d’exclusió social, el centre tanca les portes.

Intersindical se movilizará ante cualquier intento de derogación de la ley del aborto

27 / 09 / 2011 | Intersindical | Comenta la noticia

La Organización de Mujeres considera lamentables las declaraciones del PP sobre su intención de derogar la denominada Ley del Aborto. Argumentar dicha intención en “que es una Ley injusta e innecesaria porque nadie la pedía” es desconocer e ignorar una de las reivindicaciones históricas de las mujeres y de sus luchas a través del movimiento feminista.

S’obre el debat públic per la corresponsabilitat

27 / 09 / 2011 | Intersindical | Comenta la noticia

Proposta legislativa de la Plataforma Permisos Iguales e Intransferibles por Nacimiento y/o Adopción (PPIINA), amb la participació dels partits polítics PSOE, IU i EQUO.

María José Muñoz Blanch imparteix el taller ‘Fer-se major en clau d’igualtat’ a la Intersindical

28 / 06 / 2011 | Macu Gimeno | Comenta la noticia

Dimarts passat va tenir lloc en la seu d’Intersindical Valenciana el taller ‘Fer-se major en clau d’igualtat’, impartit per María José Muñoz Blanch, dins de les Pràctiques Externes entre Intersindical Valenciana i la Univesidad Autónoma de Madrid corresponent al Master d’Estudis Interdisciplinars de Gènere que està realitzant.

Pàgina 29 de 29 pàgines < Primer  < 27 28 29

El feminisme avança Corresponsabilitat No a l'explotació sexual 8 de març: fes-te veure Pemisos iguals i intransferibles 25 de novembre: parem la violència contra les dones La revolució serà feminista o no serà Marxa mundial de les dones per la igualtat
Noticies de la Intersindical

Drets socials