Demà 8 de març, totes a la vaga feminista

07 / 03 / 2018 | Intersindical

A continuació et resumim algunes informacions importants de cara a la jornada de vaga del 8 de març

Intersindical Valenciana, com a convocant de la vaga, garantirà l’atenció a les seus de totes aquelles qüestions i incidències de la vaga que es puguen produir. No s’atendran altres tipus de consultes el dia de la vaga. Les seus de tots els sindicats de la Intersindical Valenciana estaran ateses per homes. En la seu de València de la IV, n’hi haurà homes de tots els sindicats que la composen, des de les 6.00 del matí del dia 8 de març. Des de les 10 de la nit del 7, hora en què comença el primer torn nocturn, n’hi haurà també atenció telefònica urgent en la seu de València (96 391 91 47). Les seus d’Alacant i de La Vall D’Uixó també estaran obertes. També tindrem els homes dels serveis jurídics de guàrdia durant tota la jornada de vaga. Si teniu alguna urgència, contacteu amb les nostres seus o amb la persona permanent del vostre centre de treball.

Les dones de la Intersindical Valenciana formarem part dels piquets informatius i les accions que es duguen a terme a la nostra localitat o comarca. A la ciutat de València, els piquets del moviment feminista comencen a les 6,30 del matí a les Torres de Serrans. A les 10,30 hores, les dones de la Intersindical Valenciana acudirem a una concentració convocada per les companyes de la neteja davant del Rectorat de la Universitat de València. Informa’t de les accions concretes que es fan en la teua localitat.

A les 12, n’hi haurà concentracions en molts ajuntaments, convocades per les institucions. A Castelló, es farà a les 13 hores. És important que la lluita de les dones es faça visible. Acudeix!

Lloc i hora de trobada per la manifestació de València: 17,30 hores, a la cantonada del Parterre amb el carrer la Pau, prop del quiosc que n’hi ha al costat de la gasolinera. Intersindical Valenciana portarà pancarta pròpia i, com que som una organització mixta, eixirem, com tots els anys, darrere del bloc de les organitzacions de dones.

Pots consultar ací totes les activitats de la vaga que està coordinant el Moviment Feminista: https://www.facebook.com/vagafeministapv/

El dia 8 de març serà històric. Fes història tu també: suma’t a la vaga!