Eleccions sindicals

Intersindical Salut considera positiu el resultat de les eleccions sindicals

07 / 06 / 2018 | Intersindical

El sindicat felicita al conjunt de treballadores i treballadors d’institucions sanitàries i agraeix el suport donat a les nostres candidatures, perquè Intersindical Valenciana estiga present a la Mesa Sectorial de Sanitat.

Ahir, 6 de juny, es celebraren les eleccions sindicals a la major part dels departaments de Salut de la Conselleria de Sanitat, a excepció dels departaments de Crevillent, Hospital General de València i Oriola.

Amb una participació del 64% de l’electorat, es triaren 485 delegades i delegats que representaran al conjunt del personal estatutari i funcionari a les diferents Juntes de Personal ; dels quals, 51 han estat assignats a les candidatures de Intersindical Salut, amb un total de 3279 vots. Aquest és un bon resultat, que reflexa la valoració positiva, que del nostre treball s’ha fet, en el dia a dia dels centres de treball i de la nostra participació als òrgans de negociació col·lectiva.

Un resultat que ens referma en la nostra determinació de seguir practicant el sindicalisme autònom, participatiu, reivindicatiu i feminista, que ens ha caracteritzat al llarg dels anys i que, només té com a objectiu la defensa dels interessos i de les condicions de treball dels conjunt del personal d’institucions sanitàries; perquè el nostre treball són els drets dels nostres companys i companyes.

Aquest resultat d’ahir, sumat als delegats i delegades obtinguts als departaments on les eleccions es realitzen fora del calendari general, permetrà a Intersindical Valenciana seguir estant present a la Mesa Sectorial, que és el lloc, on vertaderament, es negocien els assumptes que afecten al conjunt del personal de la sanitat valenciana.

Per totes aquestes raons ens hem de felicitar pel resultat i pel suport rebut i, al mateix temps fem extensiva aquesta felicitació a la totalitat de les persones que ahir estaven cridades a participar a les eleccions, per la demostració de compromís que manifestaren i, particularment, als que decidiren atorgar-nos la seua confiança votant a les nostres candidatures. Ara, cal seguir treballant, com ho hem vingut fent, pels treballadors i treballadores de la sanitat valenciana i les seues condicions laborals i per una sanitat pública de qualitat.

Gràcies a totes i tots.