Mobilitzacions

50.000 veus contra la precarietat

28 / 05 / 2018 | Intersindical

Ens veiem als carrers !!!

Més de 50.000 persones de diferents parts de l’estat van recórrer ahir els carrers de Madrid des de Pont de Vallecas fins a la Plaça de Neptú, on es va llegir el manifest de la Coordinadora de Pensionistes i posteriorment el de No + Precarietat, un espai que va néixer el 13 de gener i que compta desenes de col·lectius de tot l’Estat, com la pròpia Coordinadora, les Kellys, Amazon en lluita, Élite Taxi, Coca Cola en lluita, les aparadores d’Elx, la Plataforma d’Educadores d’Educació Infantil i Especial, Riders X Drets o la Plataforma d’Eventuals de Correus, per citar alguns. També va estar present la Intersindical Valenciana.

Des d’Astúries, Cantàbria, País Valencià, Andalusia, Castella i Lleó, Euskadi, Catalunya i molts més llocs van arribar bombers, professores, eventuals, personal interí, professionals del servei d’ajuda a domicili, personal investigador… i, sobretot, pensionistes, que porten mesos en els carrers defensant el seu dret a unes pensions dignes.

Malauradament som moltes i molts els que vivim una vida precària mentre la corrupció omplen les butxaques de les elits polítiques i financeres. Per això, vam sortir al carrer a dir prou!

Tant suport ens dóna encara més força per seguir treballant, conscients que molta més gent hagués volgut estar ahir a Madrid. A les persones que van estar, i a les que no van poder estar, a les que han fet possible les marxes contra la precarietat, els actes i la manifestació, i a tota la gent que se sumarà a les properes manifestacions, moltes gràcies!

Manuel Rojas Pascual
28 / 05 / 2018 - 22:52

Precaria es toda persona que únicamente tiene ingresos por su trabajo, no únicamente aquellas con contratos parciales o de baja remuneración o que han caído en el desempleo.