Eleccions sindicals

Amb el teu vot SIMAP-INTERSINDICAL SALUT-Iv és l’alternativa sindical que protegeix els teus drets

Intersindical Valenciana demana en una carta el vot en les eleccions sindicals en sanitat a les candidatures de la coalició Simap-Intersindical Salut.

02 / 06 / 2014 | Intersindical

La carta, adreçada a l’electorat de la sanitat valenciana, destaca que Intersindical va ser l’única que no va signar l’acord d’alliberacions sindicals ni la pròrroga del decret Vela amb l’acord de retallades. Rerpoduïm la carta a continuació.

Benvolguda companya:
Benvolgut company:

El proper 4 de juny són les eleccions sindicals a la sanitat pública i a alguns departaments amb concessió administrativa.
Han passat quatre anys de treball sindical que ens han permès ajudar-te en la mesura de les nostres possibilitats. Quatre anys marcats per profundes retallades en els nostres drets, en els que hem tingut que lluitar amb altres sindicats per evitar mals majors; però, malauradament, moltes vegades ho hem tingut que fer a soles.

Especialment desprès de la signatura de l’acord d’alliberats de la Mesa General, on la Intersindical, per coherència, va ser l’única organització que no signà, renunciant als alliberats que li corresponien. A partir d’aquest moment ha estat una lluita d’Intersindical contra la resta de sindicats i l’administració a l’hora de mantenir posicionaments divergents sobre els acords posteriors que han prorrogat les retallades del Decret Vela.

Sabem que aquesta posició sindical de no renunciar als nostres drets adquirits, ha estat ben vista pel conjunt dels treballadors i treballadores de la sanitat i també per altres sindicats crítics amb la situació actual i l’actitud dels sindicats clàssics. Això ens ha facilitat el creixement, tant internament, com a l’hora de configurar aliances sindicals, que ens permeten afrontar el futur amb més força i en benefici de la sanitat pública i el seu personal.

El dia 4 ens presentem a les eleccions com a SIMAP-INTERSINDICAL SALUT, fruit dels acords electorals amb el sindicat SIMAP. Acords que reflecteixen una voluntat inequívoca de sumar esforços i prescindir d’interessos institucionals. Tot per oferir al conjunt de treballadors i treballadores una opció sindical alternativa i reivindicativa, present a la Mesa Sectorial de Sanitat, per defensar exclusivament els teus interessos, frenar la impunitat amb la que actua l’administració i trencar el monopoli dels sindicats que han deixat de representar-nos. Volem recuperar el que es nostre, de tots i totes, per dret.

Per aconseguir aquest objectiu et demanem la teua col·laboració; que exercisques el teu dret al vot i que ho faces a la candidatura de SIMAP-INTERSINDICAL SALUT, perquè som l’alternativa sindical que pot fer front a aquesta situació i hem d’estar allà on es prenen les decisions. Amb el teu ajut SIMAP-INTERSINDICAL SALUT hi estarà. No ho dubtem.