País Valencià

Intersindical Valenciana celebra l’inici de les emissions de televisió d’À Punt

Intersindical Valenciana considera que l’inici de les emissions de televisió d’À Punt és un esdeveniment important per les valencianes i valencians que cal celebrar en significar la restitució d’un mitjà de comunciació públic al servei de la ciutadania.

08 / 06 / 2018 | Intersindical

Intersindical Valenciana sempre ha defensat que una ràdio i una televisió públiques, en valencià, de qualitat eren un servei públic essencial, perquè els mitjans públics plurals són necessaris en una societat democràtica avançada i moderna. A més, aquesta reobertura suposarà una major cohesió i vertebració del país, la potenciació de l’ús de la nostra llengua, i afavorirà la recuperació del sector audiovisual valencià.

Intersindical Valenciana considera que, una vegada iniciades les emissions d’A Punt, és necessari constituir un espai de comunicació en català, junt els altres territoris que compartim llengua, i la reciprocitat de les emissions de CCMC i IB3, com reivindica un sector important de la societat valenciana.

Finalment, des de la Intersindical Valenciana es considera que l’obertura no estarà completa mentre no es restituesquen els drets dels extreballadores i extreballadors de RTVV que han patit el drama laboral del tancament, l’incompliment de les promeses electorals i de les negociacions per la reobertura.