Retallades

Intersindical Valenciana contra la reducció de 258 milions d’euros de la partida de personal

Intersindical Valenciana manifesta que la Generalitat ha de rectificar en la seua política contrària als serveis públics

04 / 03 / 2012 | Intersindical

Demà dilluns, 5 de març, a les 12.30 hores, en la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques (carrer Micalet) tindrà lloc una reunió entre els sindicats amb representació en la Mesa General de Negociació de la Funció Pública Valenciana i la Generalitat per negociar sobre les retallades motivades per l’aprovació del Decret 1/2012.

Hi ha en marxa noves mesures de reducció de les plantilles i dels serveis públic bàsics

Intersindical Valenciana considera que aquesta reunió és important per a donar una resposta satisfactòria a les legítimes reinvindicacions del personal que hi treballa. Un personal que ha vist que les seues retribucions i condicions laborals han empitjorat per l’aprovació del decret. Un decret que ha suposat una reducció de 258 milions d’euros del capítol de personal destinat a salaris i plantilles. A més de les retallades del decret llei, Intersindical Valenciana vol denunciar també altres mesures que la Generalitat vol posar en marxa i que suposaran una nova reducció de plantilla i de la qualitat dels serveis públic bàsics.
Per tot açò, des de la Intersindical Valenciana es proposarà a la Generalitat que no es retallen els 258 milions d’euros ni dels salaris, ni de les plantilles del personal del sector públic. El Sindicat considera que l’Administració ha de buscar altres fonts d’ingressos o partides pressupostàries per a fer front al dèficit generat pel balafiament dels recursos públics i la lamentable gestió del govern valencià en els darrers 16 anys, de la qual és un dels màxims responsables el mateix conseller d’Hisenda i Administracions Públiques, José Manuel Vela.
Finalment, des de la Intersindical Valenciana s’adverteix el govern valencià del fet que, si no rectifica i deixa sense efecte les mesures previstes en el decret llei, les mobilitzacions s’intensificaran en les properes setmanes.

David
04 / 03 / 2012 - 16:54

Ja que la Conselleria ens ha baixat els sou al persoanl docent per segona vegada des de l’any 2010 crec que és un bon moment per a canviar la jornada de Primària i passar a gaudir de la jornada contínua en aquesta etapa com en la resta de comunitats. Ja que ens baixen sou almenys gaudir d’una millor jornada de treball.
salutacions.

b.u.b.y.
05 / 03 / 2012 - 9:16

que ens tornen els diners!!!!!