Eleccions sindicals

SIMAP - Intersindical Valenciana entra Mesa Sectorial Sanitat

05 / 06 / 2014 | Intersindical

El Sindicat SIMAP - Intersindical Valenciana entra en la Mesa Sectorial de Sanitat. En les eleccions sindicals celebrades el 4 de juny ha obtés 65 delegades i delegats sindicals de personal estatutari la qual cosa suposa que estarà a la Mesa Sectorial de Sanitat.

A més, ha obtés 6 delegades i delegats de personal laboral superant també el 10%.

Per altra part, ha obtés un bon resultat a l’Hospital Marina Salut de Dénia.

La unitat de SIMAP, FESITESS i Intersindical Salut, el treball sindical de molts anys, la fermesa en la defensa de la sanitat pública i del personal que hi treball ha estat la clau per obtindre aquests resultats.

Des del sindicat volem felicitar a totes les persones que han possibilitat aquests resultats.

Moltes gràcies a totes i tots.