Campanya de donacions econòmiques per comprar material sanitari per a Cuba

26 / 09 / 2020 | Intersindical

L’Associació Valenciana d’Amistat amb Cuba José Martí ha llançat una campanya de donacions econòmiques per comprar materials sanitaris que s’enviaran a Cuba a través d’un contenidor marítim, destinats a MediCuba.

Intersindical Valenciana, sindicat que ha vingut col·laborant en els últims anys amb l’Associació d’Amistat amb Cuba José Martí i que manté estretes relacions amb entitats cubanes, s’uneix a la campanya per a la recollida de fons per enviar material sanitari.

Cuba pateix un terrible bloqueig per part dels Estats Units d’Amèrica per més de sis dècades, que impedeix el desenvolupament del país i afecta directament al seu poble en àmbits com la salut. Aquesta campanya vol denunciar el bloqueig dels EUA i trencar aquesta política amb la donació de materials sanitaris per al seu sistema de salut públic.

Per tot això, la Intersindical Valenciana ha decidit sumar-se a la campanya solidària que ha posat en marxa l’Associació d’Amistat amb Cuba José Martí traslladant-la a la seva afiliació i als centres de treball del País Valencià tant per recollir donacions econòmiques com per informar de la situació de el bloqueig que pateix el poble cubà.

La donació conjunta per iniciar aquest campanya de donacions, que cal realitzar-les en el següent compte, indicant en el concepte DONACIÓ A CUBA:
CAIXA POPULAR ES74 3159 0018 1420 4471 4117

Finalment, l’Associació d’Amistat amb Cuba José Martí i la Intersindical Valenciana volen expressar el seu reconeixement públic a les mostres de solidaritat internacional de Cuba amb l’enviament de les brigades médicass Henry Reeve per lluitar contra el COVID 19 a desenes de països del món.