Mobilitzacions

Intersindical Valenciana convoca a les mobilitzacions de “Caminant cap al 24 i 27 d’octubre”

Hem triat organitzar-nos, unir-nos i caminar juntes per empènyer i que les coses canvien a favor de la majoria.

18 / 10 / 2018 | Intersindical

Com venim dient des de fa temps, deu anys després de l’esclat de la crisi, la realitat de l’eixida de la mateixa és ben diferent. El resultat d’aquesta dècada ha estat la ruptura de les relacions laborals i un retrocés en matèria de conquestes i drets socials, econòmics, civils i polítics que era inimaginable fa tan sols uns anys, implantant-se amb això la precarietat com una forma de vida. A més, la corrupció sistèmica s’ha demostrat com una eina més per desposseir la gent i afavorir a les elits, portant-nos a una situació insostenible.

Ara, les entitats que integren “Caminant cap al 24 i 27 d’octubre” ens hem reunit per dir prou a aquesta situació. Hem triat organitzar-nos, unir-nos i caminar juntes per empènyer i que les coses canvien a favor de la majoria, perquè malgrat tots aquests anys de lluita i mobilització, seguim veient com la situació es manté, els avanços són molt lents i fins i tot empitjora i creix la incertesa.

El resultat d’aquesta decisió unitària ha estat que, sota el lema ‘SI ENS MOVEM, EL CANVIEM TOT’, convocar mobilitacions el 24 d’octubre als diferents territoris de l’Estat i el 27 d’octubre a Madrid. En aquest espai no hi ha ni lideratges ni protagonismes, només el treball de la gent que, bé des de l’organització en la societat civil, sindicats, col·lectius laborals en lluita, formacions polítiques o persones a títol individual, està reivindicant el que a totes ens uneix en la lluita:

• Redistribuir riquesa.
• Conquerir drets.
• Recuperar el planeta.
• Per una Vida digna.

Per això, Intersindical Valenciana, que forma part activa d’aquest moviment, crida a totes les persones afiliades, les treballadores i treballadors i al conjunt de la societat a secundar les següents mobilitzacions:

24 D’OCTUBRE
Alacant: Concentració, Plaça de la Muntanyeta, 19 hores. Descarrega’t el cartell d’Alacant.
Alcoi: Concentració, davant Hisenda, 11 hores. Descarrega’t el cartell d’Alcoi.
Elx: Concentració, Plaça de Baix, 20.00 hores. Descarrega’t el cartell d’Elx.
Callosa del Segura, Parque de la Glorieta, 19 hores
Castelló: Concentració, plaça Maria Agustina, 19.30 hores.
València: Concentració, Plaça dels Pinazo, 18.30 hores

27 D’OCTUBRE
Madrid: Manifestació, a les 18 hores, que partirà d’Atocha i finalitzarà a Puerta del Sol.
Intersindical Valenciana fletarà autobusos per assistir-hi. El preu dels bitllets és de 20€ i es poden aconseguir en:
*València: Seu Intersindical Valenciana, Juan de Mena 18 - baix de València, telèfon 963919147. L’autobús eixirà el matreix dia 27, a les 9,30 h, des de l’explanada de l’Expohotel (Nuevo Centro).
*Alacant: Els telèfons de contacte per la compra de bitllets i concretar els detalls del viatge són: 699849686 i 628434907.
*Alcoi: El telèfon de contacte per la compra de bitllets i concretar els detalls del viatge és: 665637900.

SI ENS MOVEM, HO CANVIEM TOT!!!! ACUDEIX!!

Manuel Vidal
20 / 10 / 2018 - 0:37

Nya que seguí lluitan per una verdadera Justicia Social y per aixo millorar a tuti plen la Constitucio del 78.