Drets de les dones

Intersindical Valenciana crida a omplir els carrers el 15 de gener

Intersindical Valenciana dóna suport a les mobilitzacions convocades pel moviment feminista per al proper dimarts 15 de gener que tindran lloc en nombroses ciutat valencianes i de l’estat per defensar els drets de les dones.

14 / 01 / 2019 | Intersindical

El Sindicat comparteix les reivindicacions que sota els lemes “els nostres drets no es negocien” i “ni un pas enrere en igualtat” planteja el moviment feminista davant els acords de govern signats per la dreta i l’extrema dreta en Andalusia.

Una delegació del Sindicat acudirà a Sevilla

Per al Sindicat és necessària una resposta unitària, plural i contundent com la acordada per les organitzacions feministes, a la qual s’han sumat altres col•lectius com el LGTBI, les Marees per l’Educació Pública, les persones pensionistes i jubilades, el moviment estudiantil, el moviment sindical, no més precarietat i molts altres.

Intersindical Valenciana fa una crida a les dones, a les treballadores i treballadors i al conjunt de la societat valenciana a participar en les mobilitzacions del 15 de gener i en la Vaga General de 24 hores convocada pel moviment feminista per al proper 8 de març.

Finalment, el Sindicat informa que una delegació de dones de la Intersindical Dones acudirà dimarts 15 de gener a Sevilla per donar suport a les dones andaluses, al moviment feminista i a la classe treballadora andalusa davant les polítiques patriarcals, antisocials i neoliberals del pacte de govern del tripartit conservador andalús.