L’espai ‘Caminant’ convoca accions descentralitzades el 23 de febrer, el 28 de febrer a Andalusia i el 6 d’abril una manifestació a Madrid

Amb el lema “Igualtat, drets i llibertats. Contra el cop a la democràcia. Si ens movem, vam canviar tot” l’espai ‘Caminant’ cridem a les properes mobilitzacions el 23 de febrer i el 6 d’abril.

16 / 01 / 2019 | Intersindical

Les marees, organitzacions i col·lectius convocants de les mobilitzacions del 24 i 27 d’octubre ens hem reunit aquest diumenge, 13 de gener. Pensem que és el moment de tornar als carrers i fem una crida a la unitat d’acció per a exigir igualtat, drets i llibertats.

Els últims esdeveniments aprofundeixen en la deriva antidemocràtica que portem vivint des de fa anys, fruit de la vulneració de drets, la precarització de la vida, l’espoli de la natura i el saqueig als sectors populars que han imposat les elits econòmiques i polítiques amb excusa de la crisi.
L’auge de l’extrema dreta porta aparellat no solament el discurs de l’odi, també un aprofundiment de les polítiques neoliberals i de desarticulació dels moviments populars com autèntiques eines d’oposició a les mateixes, començant pel moviment feminista.
Per això, hem acordat realitzar accions descentralitzades en els territoris el 23 de febrer, el 28 de febrer a Andalusia, i continuar amb una mobilització estatal conjunta el proper 6 d’abril a Madrid.
Convidem a tots els col·lectius, organitzacions, marees ... a sumar-se a les mobilitzacions i a participar a la reunió estatal del proper 2 de març a Madrid, així com a les convocades en els seus territoris.
Perquè, ¡si ens movem, vam canviar tot!

Més informació a: https://cambiamostodo.wordpress.com/si-nos-movemos-cambiamos-todo/