Mesa general de la Funció Pública

Intersindical Valenciana guanya les eleccions sindicals del personal funcionari i estatutari de la Generalitat Valenciana

Una vegada celebrades les eleccions sindicals del personal estatutari i funcionari de la Generalitat Valenciana –Justícia, Educació, Sanitat i Administració del Consell– la Intersindical Valenciana ha estat el sindicat que ha aconseguit més delegades i delegats i n’ha obtés un total de 183.

16 / 07 / 2019 | Intersindical

Els resultats electorals han estat:

Sindicat Delegats/ades
Intersindical Valenciana 183
CSIF 164
CCOO-PV 159
UGT-PV 147
FSES 131
CESMCV-SAE 73
SIMAP-PAS 23
STAJ 17
USOC 6
CGT 5
CEMS 4
IGEVA 2
USAE 2
TOTAL 916

Els sindicats que formaran part de la Mesa General de Negociació del personal estatutari i funcionari seran:

Sindicat Delegats/ades %
Intersindical Valenciana 183 23,34
CSIF 164 20,92
CCOO-PV 159 20,28
UGT-PV 147 18,75
FSES 131 16,71

Intersindical Valenciana valora positivament els resultats electorals en tots quatre sectors esmentats i en el conjunt de la Mesa General de Negociació del personal estatutari i funcionari que representa uns 126.000 treballadores i treballadors al servei de la Generalitat Valenciana. Uns resultats que avalen el model sindical autònom i assembleari que representa la Intersindical Valenciana.

Per la Intersindical Valenciana la prioritat en els propers quatre anys ha de ser la recuperació dels drets laborals perduts durant l’època de retallades, avançar en la millora de les condicions laborals del conjunt del personal estatutari i funcionari i la potenciació dels serveis públics com un dret del conjunt de la ciutadania.

Joan-Carles Jover i Carbonell
18 / 07 / 2019 - 7:59

Bon dia, companyes i companys

Primer de tot, hem de felicitar-nos-en pels excel·lents resultats, però sobretot pel bon treball realitzat en els últims anys. Enhorabona als companys i companyes que han sigut nomenats delegats i delegades, i que ens representaran a totes i a tots. La feina que us ve per endavant és gran i molts els reptes, però no sou solament 183 persones sinó tot el col·lectiu d’empleats públics de la Generalitat. Reptes com la futura nova llei de Funció Pública amb el requisit lingüístic que ha de ser irrenunciable; com la consolidació dels llocs de treball dels interins que ha de poder tancar-se en els pròxims dos o tres anys; com el reforçament dels serveis d’atenció directa a la ciutadania tant en quantitat de recursos com de la qualificació dels mateixos; com…

Endavant i força, el camí per endavant és apassionant.

Salut i país.