Drets laborals

Vaga infefinida Kamax

09 / 09 / 2020 | Intersindical

STM-Intersindical Valenciana valora, molt positivament, el seguiment que està tenint la vaga indefinida, convocada pel Comitè d’Empresa de Kamax SLU, atès que la producció en el torn de matí està totalment paralitzada i no hi ha hagut tràfic de càrrega i descàrrega.

Des de la nostra secció sindical, com a sindicat majoritari a l’empresa, estem convençuts que amb la unitat sindical aconseguida i la determinació del Comité d’Empresa, junt el compromís i suport mostrat per la plantilla, la consecució dels nostres objectius serà una realitat molt prompte.

Finalment, i davant la reunió a la qual hem estat convocats aquesta vesprada, esperem que l’empresa recapacite i presente una proposta que demostre respecte i pose en valor a aquesta plantilla, que és la veritable responsable dels èxits i resultats de l’empresa.