Mobilitzacions

El Comité d’Empresa de FGV convoca vaga a València

Els sindicats denuncien que des de l’arribada de l’actual Gerència no hi ha hagut més que inacció, ocultisme i menyspreus cap a la plantilla. Una situació que s’ha agreujat per la mala gestió de la dana

16 / 01 / 2025 | Intersindical

Tota la representació sindical (UGT, SIF, CCOO, SF, SEMAF i CGT) del Comité d’Empresa de València, de manera unànime, després d’analitzar el que va succeir en la reunió de la Comissió de Conflictes del passat dia 7, la qual va finalitzar sense acord i a la qual no va acudir ni Gerència, ni Direcció, ha determinat la convocatòria de vaga i ha establit el calendari de parades i concentracions per a les pròximes setmanes.

Durant mesos, aquest Comité d’Empresa ha utilitzat tots els recursos i vies possibles al seu abast per a tractar d’arribar a un acord amb la Direcció, però la negativa d’aquesta Direcció a l’establiment d’una comissió d’investigació interna que analitze els incidents esdevinguts el passat dia 29 d’octubre, amb la participació de la RLT, ajunte les constants modificacions de les condicions laborals de tota la plantilla i les externalització de treballs mitjançant “contractacions per emergència” ha sigut la gota que ha vessat el got.

Des de l’arribada de l’actual Gerència no hi ha hagut més que inacció, ocultisme i menyspreus cap a les treballadores i treballadors de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, agreujats per la mala gestió de l’ocorregut el dia de la dana, que se sumen a la falta palesa d’inversió, recursos i d’interés pel transport públic i els seus usuaris per part del Govern de la Generalitat.

Donada la importància del servei que ofereix FGV, apel·lem a la responsabilitat del director gerent, Alfonso Novo, i al conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus, perquè prenguen decisions immediates que provoquen el desbloqueig d’aquesta situació tan desafortunada per a la plantilla i la ciutadania.

Les parades s’anunciaran en breu i s’adaptaran en funció dels avanços en les negociacions.




Deixa un comentari






  • Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana.
  • No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
  • No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat.
  • Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.