Consell Confederal

Ordre del dia, documents i assemblees preparatòries del Consell Confederal d’IV

Del 12 al 15 de desembre.

05 / 12 / 2016 | Intersindical

El proper 17 de desembre a les 9.30 en primera convocatòria i a les 10h en segona, a la seu de la Intersindical Valenciana, al carrer Juan de Mena, 18-baixos, de València, tindrà lloc el Consell Confederal de la Intersindical Valenciana, màxim òrgan entre congressos, per debatre sobre diversos assumptes que afecten al conjunt de la nostra organització sindical.

El Consell Confederal està format per 100 persones triades pels sindicats que formen part de la Intersindical Valenciana en base a la seua afiliació, 3 persones de la Intersindical Jove, 3 persones del Sindicat de Persones Pensionistes i Jubilades i les persones que formen part del Secretariat Confederal. Totes les persones afiliades a qualsevol sindicat de la Intersindical Valenciana poden participar en les assemblees preparatòries i poden ser triades per representar el seu sindicat en el Consell Confederal.

Els sindicats que formen part de la Intersindical Valenciana són:
- Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià – Intersindical Valenciana (STEPV)
- Intersindical Salut
- Sindicat de Treballadores i Treballadors de les Administracions i Serveis Públics – Intersindical Valenciana (STAS)
- Sindicat de Treballadores i Treballadors de la Indústria, Comerç i Serveis – Intersindical Valenciana (STICS)
- Sindicat de Treballadores i Treballadors del Metall – Intersindical Valenciana (STM)
- Sindicat Ferroviari del País Valencià – Intersindical Valenciana (SF)
− Col·lectiu Autònom de Treballadors del País Valencià (CAT-PV)
− Sindicat de Treballadors per la Unitat de Classe (TUC)
− Organització Sindical Unitària de Treballadors (OSUT)

En aquest primer Consell Confederal que té lloc després del V Congrés celebrat fa unes setmanes a Cullera es tractaran assumptes que requereixen el debat i la presa de decisió entre el conjunt de les persones afiliades.

L’ordre del dia del Consell Confederal és el següent:

1. Constitució de la mesa del Consell.
2. Lectura i aprovació de l’acta anterior.
3. Proposta de ratificació de responsabilitats d’Àrees del Secretariat Confederal d’Intersindical Valenciana.
4. Debatre els documents del XI Congrés de la Confederació Intersindical.
5. Línies de Política Sindical.
6. Finances: balanç 2016.
7. Precs i suggeriments.

Els documents que s’hi adjunten sobre els diversos assumptes que es tractaran volen donar alguna informació per facilitar el debat i la presa de decisions.

Punt 3. El nou Secretariat Confederal que ha estat triat al Vé Congrés farà una proposta de l’adscripció dels seus membres a cadascuna de les àrees de treball i estructures internes per tal que siga debatuda i ratificada pel Consell Confederal.

Punt 4. L’XIé Congrés de la Confederació Intersindical es farà els dies 10, 11 i 12 de febrer a Alacant. En aquest participaran delegades i delegats dels sindicats i intersindical que formen part de la Confederació Intersindical. Intersindical Valenciana n’és una de les organitzacions fundadores. En aquest punt cal debatre sobre les ponències i esmenes presentades pels diferents sindicats per definir la posició que la Intersindical Valenciana portar a l’XIé Congrés de la Confederació Intersindical.

Punt 5. El Vé Congrés de la Intersindical Valenciana va aprovar la ponència de Política Sindical. Ara, toca concretar-la i desenvolupar-la a curt i mig termini per al qual cosa es presentarà un document per aprovar-lo, si procedeix, en el Consell.

Punt 6. Està previst un canvi en la coordinació de les finances de la Intersindical Valenciana per la qual cosa es presentarà un balanç econòmic fins a la data del canvi de persones responsables.

Assemblees preparatòries

DIA

LLOC

HORA

ALACANT

Dimecres, 14

Seu STEPV (Glorieta Poeta Vte. Mogica, 5 – 12)

ALZIRA

Dimecres, 14

Seu STEPV (Luis Suñer, 28-16)

ALCOI

Dimecres, 14

Seu STEPV (Oliver, 1-5é dreta)

ELX

Dimecres, 14

Seu STEPV (Maximilià Thous, 121)

DÉNIA

Dimecres, 14

IES Maria Ibars (Cm. Del Llavador, s/n)

LA VILA-JOIOSA

Dimecres, 14

CEIP Hispanitat (Part. Secanet, 92)

NOVELDA

Dimecres, 14

CEIP Sánchez Albornoz (Av. Benito Pérez Galdós, 3)

ALGORFA

Dimecres, 14

CEIP Miguel de Cervantes (Miguel Hernández, 1-3)

CASTELLÓ

Dilluns, 12

Seu STEPV (Marqués de Valverde, 8)

LA VALL D’UXÓ

Dilluns, 12

Seu de l’OSUT (Almenara, 11 baix)

BENICARLÓ

Dimarts, 13

Espai Onada (Pl. de l’Ajuntament, 3)

PORT DE SAGUNT

Dimecres, 14

Escola de Música (Papa Alexandre VI)

GANDIA

Dimarts, 13

Seu STEPV (Av. d’Alacant, 18, 1r)

XÀTIVA

Dilluns, 12

Seu STEPV (Portal del Lleó, 8, 2n)

VALÈNCIA

Dimecres, 14

Seu STEPV (Juan de Mena, 18-baix)

ONTINYENT

Dimecres, 14

CEIP Martínez Valls (José Iranzo, 54)

18.00

Ordre del dia del Consell de la Intersindical Valenciana del 17 de desembre del 2016
  1. Constitució de la mesa del Consell.
  2. Lectura i aprovació de l’acta anterior.
  4. Debatre els documents del XI Congrés de la Confederació Intersindical.
  5. Línies de Política Sindical.
  6. Finances: balanç 2016.
  7. Precs i suggeriments.

Antoni Pi Sanchis
07 / 12 / 2016 - 19:35

Les accions preparatòries del congres les feu a unes hores que els/les afiliats/des que treballem fora de València ciutat ens és impossible acudir-hi