Moviments socials

Intersindical Valenciana expressa el seu suport a la Vaga General d’Euskal Herria

10 / 01 / 2020 | Intersindical

Intersindical Valenciana, sindicat valencià de classe, manifesta el seu suport a la Vaga General convocada a Euskal Herria pels sindicats ELA, LAB, ESK, Steilas, Etxalde, EHNE, Hiru i CNT i nombroses organitzacions socials, per reivindicar “una feina, unes pensions i una vida dignes “.

El nostre sindicat, que manté relacions amb les organitzacions convocants, comparteix les reivindicacions de la convocatòria que se centren en la millora de les condicions laborals i de vida de les treballadores i treballadors i de les persones pensionistes i en combatre la precarietat i la desigualtat laboral i social fruit de les polítiques neoliberals implementades en els últims anys.

Intersindical Valenciana considera que és necessària la derogació de les reformes laborals i de les pensions vigents, com també ho és la implementació d’una agenda social i laboral que millore la qualitat de l’ocupació, els drets i prestacions socials i les pensions públiques; perquè, com les organitzacions convocants de la Vaga General de l’30 de gener, també volem construir un altre model socioproductiu, posant la vida al centre i donant prioritat a la sostenibilitat de les cures i de la planeta. Unes mesures que han de ser prioritàries i urgents; raó per la qual, i per posar fre a la precarització de les condicions de treball i de vida, és necessària la mobilització de les treballadores i treballadors del conjunt de la societat. En aquest sentit, des de la Intersindical Valenciana s’impulsaran totes les mobilitzacions siguen necessàries si el nou govern espanyol no assumeix les justes reivindicacions plantejades pel moviment sindical i els moviments socials per garantir unes condicions laborals i unes pensions públiques dignes.

Per tots aquests motius, Intersindical Valenciana dóna suport a la Vaga General del 30 de gener convocada, a Euskal Herria, “per un treball, unes pensions i una vida dignes”, i esperem que tinga èxit per aconseguir els objectius plantejats, que serviran, sense dubte, per avançar cap a una societat més justa i igualitària i redundarà en benefici del conjunt de la classe treballadora.