Intersindical Valenciana convoca manifestació a Madrid el 25 de setembre de 2021 per denunciar “l’Icetazo” i demanar canvis legislatius

Intersindical convoca manifestació a Madrid el 25 de setembre de 2021 per denunciar “l’Icetazo"

23 / 09 / 2021 | Intersindical

El personal públic precaritzat com a personal temporal i interí en abús de la temporalitat, mantenim les espases en alt, perquè després de la votació de l’RDL res ha canviat i tot està per aconseguir.

VI Congrés

Guies

Esborrany d'acord de criteris generals sobre les mesures a aplicar en matèria de temporalitat en les administracions publiques

Informe: Proposta de modificació de l’article 10 de l’EBEP per a fer efectiva la transposició de la Directiva 1999/70/CE sobre treball a temps determinat

Propostes de la Intersindical Valenciana per a la reconstrucció

Guia de legislació laboral 2021

Informe d’Avaluació i Reforma del Pacte de Toledo (2020)

Tot el que necessites saber sobre la COVID-19

Guies, mesures, documents informatius, salut laboral, models de comunicació.

Accedeix-hi

Signa per l’eliminació de les patents en la vacuna covid-19

RENDA BÀSICA INCONDICIONAL EUROPEA

Videoteca

dijous, 30 setembre
Taula redona: trobar-nos per a pensar en relació

18,30h | Seu Iv - Juan de Mena, 18 baixos

Notícies Sindicats

STEPV
STEPV en contra de la LOSU
23/09/2021

La llei no ha estat negociada ni amb la comunitat universitària ni amb els representants dels treballadors i treballadores de la universitat

STAS
STAS convoca noves mobilitzacions per la fixesa del personal interí i temporal
27/07/2021
Arran de la convalidació in extremis de l’Icetazo en el Congrés i el posterior anunci de tramitació mitjançant projecte de llei de mesures per a reduir la temporalitat de l'ocupació, la incertesa del personal interí i temporal al servei de les administracions públiques sobre el seu futur laboral s'ha tornat més confusa encara si cap.

Àrees de la intersindical

Salut laboral i medi ambient

Pel nostre futur, NO a l’ampliació del port

El 22 de setembre celebrarem una webinar per reivindicar que no s’amplie el port de València. Una jornada reivindicativa que servirà per escalfar motors per a la manifestació del pròxim 22 d’octubre.

Dones

23S tracta explotació sexual 2021

Segons dades oficials, el negoci de la prostitució genera al País Valencià el 0,24% del PIB: amb 8.500 homes paguen cada dia 762.000€ per accedir al cos d’una de les més de 10.000 dones que estan prostituïdes, la qual cosa constitueix un benefici basat en el crim i la violència sobre les dones

Pensem el nostre món amb l’eina de la filosofia

Intersindical Cultura, la Universitat de València i el Centre de FpN-CV ha presentat aquest dijous a la seu del sindicat el llibre “Argumentos”  de TOMÁS MIRANDA ALONSO (Edicions Universitat de València).

LGTB

Què és la bisexualitat?

Intersindical Valenciana, en col·laboració amb la psicòloga Mélissa Villar, ha preparat dos vídeos explicatius

Publicacions