Un centenar d’organitzacions reclamen una representació sindical real i democràtica en la negociació col·lectiva en les Administracions Públiques

Un centenar d'organitzacions reclamen una representació sindical real en la negociació col·lectiva

22 / 10 / 2021 | Intersindical

La Plataforma EBEP 36.3 denuncia que les diferents administracions públiques estan aplicant una interpretació errònia i interessada de l’article 36.3 del EBEP pel que fa a la constitució de les meses generals de negociació en les administracions públiques que clarament beneficia als sindicats CC OO, UGT i CSIF.

VI Congrés

Guies

Esborrany d'acord de criteris generals sobre les mesures a aplicar en matèria de temporalitat en les administracions publiques

Informe: Proposta de modificació de l’article 10 de l’EBEP per a fer efectiva la transposició de la Directiva 1999/70/CE sobre treball a temps determinat

Propostes de la Intersindical Valenciana per a la reconstrucció

Guia de legislació laboral 2021

Informe d’Avaluació i Reforma del Pacte de Toledo (2020)

Tot el que necessites saber sobre la COVID-19

Guies, mesures, documents informatius, salut laboral, models de comunicació.

Accedeix-hi

Signa per l’eliminació de les patents en la vacuna covid-19

RENDA BÀSICA INCONDICIONAL EUROPEA

Drets socials
Salvem el tren

18 / 10 / 2021 | Intersindical

Intersindical Valenciana celebra la reversió a públic de l’Hospital de Torrevella
Privatització dels serveis públics
Intersindical Valenciana celebra la reversió a públic de l'Hospital de Torrevella

18 / 10 / 2021 | Intersindical

Videoteca

Notícies Sindicats

STEPV
La confederació de stes-i exigeix la retirada dels concerts dels centres que discriminen l'alumnat per raó de sexe.
21/10/2021

Els STEs-i sempre s’hem oposat a aquesta mena de pràctiques educatives pròpies d’etapes històriques ja llunyanes.

STAS
STAS convoca noves mobilitzacions per la fixesa del personal interí i temporal
27/07/2021
Arran de la convalidació in extremis de l’Icetazo en el Congrés i el posterior anunci de tramitació mitjançant projecte de llei de mesures per a reduir la temporalitat de l'ocupació, la incertesa del personal interí i temporal al servei de les administracions públiques sobre el seu futur laboral s'ha tornat més confusa encara si cap.
STICS
XV Convenio colectivo general de centros y servicios de atención a personas con discapacidad 2019-2021

Publicadas las tablas salariales de Centros y Servicios Atención a Personas Discapacitadas CV 2021.

Estas tablas tendrán los efectos retroactivos del 1 de julio de 2021:

Download this file (Tablas atencion personas discapacidad 2021.pdf) Tablas convenio atencion personas discapacidad 2021

Àrees de la intersindical

Salut laboral i medi ambient

Intersindical Valenciana crida a la participació en la manifestació del 22 d’octubre a València

La Comissió Ciutat-Port i Joventut pel Clima convoca la manifestació que tindrà lloc el divendres 22 d’octubre a les 18:30h a València

Moviments socials

Presentació del documental Sacha, un niño de Chernobyl

Maribel Acosta Damas, periodista i professora de la Universitat de l’Havana, presentarà a València el seu últim documental Sacha, un niño de Chernobyl, sobre
la solidaritat internacionalista de Cuba després del desastre nuclear

Dones

15O 2021 dones rurals

Un assaig de l'escriptor i periodista Antoni Gómez

L’escriptor i periodista Antoni Gómez ha presentat aquest 21 d’octubre el llibre “La vida precària” a la seu d’Intersindical Valenciana.

Intersindical Inclusiva

Intersindical Valenciana assisteix a la presentació dels tres projectes de Decret de Serveis Socials

S’ha presentat també el procés de participació en el que s’establiran grups de treball per a la revisió dels esborranys i annexos dels nous decrets.

LGTB

Què és la bisexualitat?

Intersindical Valenciana, en col·laboració amb la psicòloga Mélissa Villar, ha preparat dos vídeos explicatius

Publicacions