L’Assemblea de la Coordinadora Valenciana d’ONGD (CVONGD), reunida el divendres 26 de juny, va aprovar la incorporació d’Intersindical Solidària com a nova entitat membre.
Amb aquesta adhesió, Intersindical Solidària reforça el seu compromís amb el treball en xarxa i amb la cooperació entre les organitzacions que treballen per la defensa dels drets humans, la justícia social, la cooperació internacional, la solidaritat entre els pobles i la transformació social.
L’entitat ha valorat molt positivament l’acollida rebuda per part de la Coordinadora i de totes les organitzacions que en formen part. La incorporació a la CVONGD permetrà compartir experiències, sumar esforços davant dels grans reptes globals i participar activament en els espais de reflexió i treball col·lectiu, especialment en àmbits com l’Educació per a la Ciutadania Global i les polítiques de cooperació internacional.
Intersindical Solidària, que enguany compleix quinze anys de trajectòria, reafirma així la seua voluntat de continuar treballant, des de l’internacionalisme i la solidaritat, per contribuir a la construcció d’un món més just, igualitari i sostenible.