Salut laboral

Arxiu Biblioteca Enllaços WEB Normativa

Arxiu de notícies

2.005

L'Escola Sindical de Formació "Melchor Botella" ha realitzat un curs sobre els Plans d'Emergència als Centres de Treball adreçat als permanents sindicals, el qual es va dur a terme els dies  8, 15 i 22 de novembre de 2005.

Constituïda la Comissió Paritària de Salut Laboral de la Generalitat Valenciana (28/09/05).

Sol·licitud de tots els sindicats per a la constitució de la Comissió Paritària de Salut Laboral de la Generalitat Valenciana (20/05/05).

El CSSL del Personal Docent Públic No Universitari d'Alacant edita un díptic per explicar el seu funcionament, les seues competències i com es pot contactar amb el Comité. <veure interior> <veure contraportada>

Nota de premsa: ERC, IU i Intersindical Valenciana advoquen per l'elaboració d'un llibre blanc sobre prevenció i salut laboral. <veure>

Acaba de fer-se públic l'esborrany de l'actualització de la llista espanyola de  malalties professionals (10/II/05). <veure>

El Comité de Seguretat i Salut Laboral del Personal Docent Públic no Universitari de la província de València, ha editat un tríptic titulat "Compta amb nosaltres, estem al teu servei". En aquest tríptic, el Comité explica quin és el seu àmbit de treball, quines competències té, quina és la seua estructura i com es pot establir contacte des d'un centre de treball o una persona particular. Aquest material es distribuirà als Centres Educatius (25/I/05).

De resultes de les gestions fetes pels Delegats i Delegades de Prevenció de l'STEPV, l'administració educativa ha començat a proporcionar al professorat amb problemes a les cordes vocals aparells de megafonia per millorar les seues condicions de treball a l'aula (25/I/05).

El Servei de Prevenció  de Riscos Laborals del Sector Docent començarà en els pròxims dies a avaluar en 4 Centres Educatius Públics les condicions de treball dels seus treballadors i treballadores. L'objectiu és estudiar mitjançant mètodes quantificatius i qualitatius les condicions de treball de Centres Educatius Públics amb un perfil específic. Tot i que aquest ventall de perfils no abasta tota la problemàtica existent, és fonamental aquest treball de camp per tal d'obtindre dades immediates i així poder calibrar millor els instruments d'avaluació de les condicions de treball als Centres. Els Centres Educatius Públics són els següents: C.P. Cervantes (València), Conservatori Superior de Música (València), IES (Vall d'Uixó) i el C.P. "El Palmeral" (Alacant). (25/I/05).

tornar a stepv   -   tornar a salut laboral