Xarrada colloqui DD.HH i pau total a Colòmbia

La Intersindical Solidària en compliment del principi fonamental de solidaritat internacional, ha participat el darrer dimecres 26 d’octubre a la seu del Sindicat a València en un col·loqui sobre drets humans.

28 / 10 / 2022 | Intersindical

El col·loqui ha estat a càrrec de les dues defensores dels drets humans colombianes (Susana Castellanos d’ASONAM i Martha Bolivar de CORPEISn) que es troben en acollida en el programa de protecció integral de l’ajuntament de València. També han participat Beatriu Cardona, portaveu de la Intersindical Valenciana i Celes Navarro, d’Intersindical Solidària.

En el col·loqui i posterior debat, les dues defensores han comentat la difícil situació en la que es troben les diferents liders socials d’alguns departaments de Colòmbia sotmesos a persecucions, segrestos i fins i tot assassinats on impera la impunitat i el desemparament.

Internsindical Valenciana a través d’Intersindical Solidària dóna suport, com no podia ser d’altra manera, a aquest projecte en el que col·laboren diferents entitats de drets humans de País Valencià.