Presentacions de llibres

RECITAL DE MAURICIO VIDALES

Informem de la nostra pròxima activitat: Nuevo canto de los Farallones

Targetó de l'activitat.
07 / 12 / 2012 | Dolors Jimeno

Dimecres 12 de desembre, a les 19:00, a la seu d’Intersindical Valenciana, carrer Juan de Mena 18.

El poeta colombià Mauricio Vidales ens oferirà un recital d’obra pròpia. Serà presentat per Luis González Barrios.

Ismael Vallès | 13 / 12 / 2012 - 12:38

La presentació de Luís González de l’obra i la trajectòria compromesa de Mauricio Vidal ha estat clara i compromesa com cal amb el poeta i activista colombià.
Els poemes i la informació política de Mauricio conmouen les pedres. Les pedres impermeables al dolor i a la injustícia humanes que predominen en la societat globla d’aquest dur inici del segle XXI.
La cançó d’una companya assitenta a la presentació augmentà, si era possible el clima de connivència i solidaritat de l’acte.
El magnífic castellà de Mauricio i els seus missatges, ens feien oblidar per un moment la barbarie política del PP del senyor Rajoy i del senyor Wert.

Dolors | 14 / 12 / 2012 - 12:50

Ismael, en nom d’Intersindical Cultura t’agraïsc les paraules, un bon resum de l’acte.