Presentacions de llibres

Reflexions per a pensar la pandèmia

26 / 03 / 2021 | Intersindical

Intersindical Cultura presenta aquest dijous dia 25 de marc a la seu del nostre sindicat el llibre d’Enric Senabre Generació C. Conviure amb la pandèmia.  Rafa Miralles, el seu presentador i Cap de Redacció de la nostra revista sindical Allioli ha presentat aquest assaig per a totes les edats.
La reflexió sobre la pandèmia que patim es fa més necessària que mai. Quan la vacunació i el control de les successives onades semblen al nostre abast, haurem de pensar sobre la normalitat que vivíem abans dels successos que van parar el temps. Volem reiniciar un sistema tòxic que va motivar en part la pandèmia de la Covid-19? Serem capaces de pensar una normalitat alternativa que tinga en compte les causes de la catàstrofe i embride la història en una direcció més humana?
Aquestes i altres preguntes es plantegen al llibre que presentem, Generació C. Reflexions per conviure amb la pandèmia, de l’editorial Bromera. Un llibre pertinent i necessari per a un públic ample a qui agrade ser conscient i proactiu.

Senabre, E. Generació C. Reflexions per conviure amb la pandèmia. València 2020. Editorial Bromera.