8M 2021: actes organitzats al País Valencià

Ací podeu consultar alguns dels actes convocats amb motiu del 8M. En aquells que siguen presencials, consulteu si cal fer inscripció prèvia i vigileu escrupolosament totes les mesures sanitàries i de distanciament social. Per totes!
Aquest web està en constant construcció: si voleu que afegim algun acte, envieu un email a .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

03 / 03 / 2021 | Intersindical

4/03. online, 18.00: assaig Un racista en tu camino”. Youtube de l’Assemblea Feminista de València

5/03. València, 11.00: roda de premsa a la Plaça de l’Ajuntament. Convoca: Coordinadora Feminista de València

6/03. Alcoi, 11.00: Taula redona online “Editadona” (editadonaalcoi.wordpress.com). Organitza: Col·lectiu 8 de març

València, 11.00: Intervenció feminista al Jardí Lluerna de Benimaclet. Convoca: Assemblea Feminista de València

València, 11.00: Penjada de pancartes “Per un habitatge feminista” a l’esplanada del Bloc de Portuaris. Convoca: Assemblea Feminista de València

València, 12.00: Acció “Vine i enreda’t” al Mercat de Russafa de València. Convoca: Assemblea Feminista de València

7/03. Algar del Palància, 12.00: Cassolada a la Plaça Major (ens portem la cassola de casa per fer soroll). Convoca: Coordinadora Feminista Camp de Morvedre

Almussafes, 12.00: Lectura dramatitzada de relats de Dacia Maraini a l’Àgora del Parc Central. Organitza: Ass. Dones Progressistes, Ass. Ames de Casa Tyrius, Ass. Afectades Fibromiàlgia

València, 12.00: Acció “Vine i enreda’t” al Parc Central (entrada Literat Azorín). Convoca: Assemblea Feminista de València

08/03
    Almussafes, 12,45: Lectura de manifest davant de l’Ajuntament. Organitza: Ass. Dones Progressistes

Benavites, 19,30: Concentració a la Torre “La Vall de Segó lliure de violències masclistes”. Convoca: Esquerra Republicana del PV, Esquerra Valenciana i Jovent republicà del PV

Benicarló: Difusió del vídeo commemoratiu, amb intervenció de representants municipals i alumnat dels centres de la població

Benifairó de les Valls, 18.00: Cassolada a la Plaça de l’Ajuntament (ens portem la cassola de casa per fer soroll). Convoca: Coordinadora Feminista Camp de Morvedre

Canet d’En Berenguer, 18.00: Cassolada a la Plaça de l’Església (ens portem la cassola de casa per fer soroll). Convoca: Coordinadora Feminista Camp de Morvedre

Castelló: Difusió del vídeo “Les associacions de dones, espais de cura”. Organitza: Ajuntament

Dénia, 19,00: Cadena de dones al carrer Marqués de Campo. Cal inscripció prèvia (https://www.facebook.com/matria.associaciodedones).  Convoca: Ass. Matria

Faura, 18.00: Cassolada a la Plaça de l’Ajuntament (ens portem la cassola de casa per fer soroll). Convoca: Coordinadora Feminista Camp de Morvedre

Gilet, 18.00: Cassolada a la Plaça de l’Ajuntament (ens portem la cassola de casa per fer soroll). Convoca: Coordinadora Feminista Camp de Morvedre

Poble Nou de Benitatxell, 12.00: Llançament a les xarxes de l’ajuntament de vídeo-manifest. Convoca: Ajuntament i Ass. Ames de casa

Sagunt, 18.00: Cassolada a la Plaça Cronista Chabret (ens portem la cassola de casa per fer soroll). Convoca: Coordinadora Feminista Camp de Morvedre

Sagunt (Port), 18.00: Cassolada a l’Area d’Igualtat (ens portem la cassola de casa per fer soroll). Convoca: Coordinadora Feminista Camp de Morvedre

València, 9,30: Concentració a l’Ajuntament “El nostre padró és la teua obligació!”. Convoca: Assemblea Feminista de València

València, 10,30: Concentració a la Conselleria de Polítiques Inclusives (Av. de l’Oest, 36) “Per unes cures públiques i de qualitat!”. Convoca: Assemblea Feminista de València

València, 12: Concentració a la Delegació del Govern “Migrar és un dret humà. Regularització ja!”. Convoca: Assemblea Feminista de València

València, 17: Concentracions descentralitzades a la ciutat de València. Convoca: Assemblea Feminista de València: Plaça dels Pinazo, Pont dels Serrans, encreuament av. Asserradora amb c/ Just i Pastor/Vicent Gallart, encreuament av. Primat Reig amb c/ Emili Baró

València, 18.00: Performance per commemorar les 4 ones del feminisme, a la Plaça de l’Ajuntament. Acte sense públic, que es retransmetrà per Facebook i en À Punt. Convoca: Coordinadora Feminista de València.

El comentari no està disponible a l'entrada d'aquest canal.