Intersindical Valenciana denuncia la falta d’ imparcialitat del Govern Valencià

La falta de imparcialitat del Govern Valencià queda palesa a l’hora d’excloure en els actes institucionals a organitzacions que són crítiques amb ell.

18 / 10 / 2012 | Macu Gimeno

El sindicat ha tingut coneixement que en la sessió de les Corts Valencianes de hui en la qual es debatia el projecte de Llei contra la violència de la Dona a la Comunitat Valenciana, no han estat convidades totes les organitzacions -com Intersindical- crítiques amb l’esborrany d’aquesta

la llei valenciana presenta moltes mancances

Intersindical -tal com consta en el diari de sessions de les Corts Valencianes- va donar la seua opinió en comparencència davant la Comissió d’Igualtat creada a l’efecte i en la qual sindicats, professionals i associacions diferents van acudir en qualitat d’expertes per a valorar i proposar millores de la llei, la Direcció general de Família i Dona només ha convidat -mitjançant cridada telefònica el dia d’ahir- a representants de dos sindicats i poques persones més, al·legant que eren les persones expertes que en el seu moment van comparèixer en la citada Comissió.

Tanmateix la Direcció General -de la qual sembla ha hagut una bona representació en l’acte- ha deixat fora a Intersindical Valenciana i a professionals com el president de l’Audiència Provincial d’Alacant, la Fiscal de Violència de Gènere, la representant i portaveu de la Plataforma Feminista, la representant de Juristes THEMIS; entre moltes altres. En resum, totes aquelles persones que s’han mostrat crítiques amb el projecte de llei per les seues múltiples mancances i que van deixar palesa la falta de voluntat política del govern valencià en la qüestió de combatre la violència contra les dones, en no dotar la llei pressupostàriament ni haver desenvolupat en huit anys res de l’establit en la Llei estatal.