Assassinat a Bogotà el líder del Magisteri i del Congrés dels Pobles Carlos Alberto Pedraza

Intersindical Valenciana condemna la violència exercida sobre dirigents dels moviments socials i sindicals colombians.

24 / 01 / 2015 | Intersindical

Carlos Alberto Pedraza Salcedo, que va ser trobat mort quan acudia a una reunió relacionada amb la comercialitzadora Agropecuària El Zipa projecte econòmic de l’esmentat Moviment. El seu cos sense vida presentava signes de violència al cap que possiblement van produir la seva mort i va aparéixer en estranyes circumstàncies.

Intersindical Valenciana condemna la violència exercida sobre els líders dels moviments socials i sindicals colombians i se suma a la crida de la Comissió de Drets Humans del Congrés del Pobles a l’opinió pública nacional i internacional, als organismes de protecció i defensa dels Drets Humans i del Dret Internacional Humanitari, a totes les organitzacions i persones a pronunciar-solidàriament davant d’aquests fets i s’exigeixi a l’Estat colombià donar resposta efectiva a aquest crim.

Així mateix, convoca als organismes de drets humans i organitzacions populars mantenir-nos atents i alerta davant aquests fets de victimització i persecució sistemàtica cap als nostres dirigents i processos organitzatius.