{/exp:channel:entries}

En solidaritat amb les persones afectades per les inundacions a Rio Grande do Sul

07 / 05 / 2024 | Intersindical

La Confederació Intersindical Valenciana i l’associació Intersindical Solidària manifestem la nostra solidaritat i el nostre suport a la població de Rio Grande do Sul (Brasil) que està patint greus inundacions durant aquests dies. Les dues organitzacions traslladem el nostre condol a les famílies i amistats de les persones mortes i desaparegudes, així com el desig que totes les persones ferides es recuperen ben aviat.

Per nosaltres, localitats com Porto Alegre o Canoas, el mateix estat de Rio Grande do Sul i la seua gent són sinònims d’hospitalitat, acolliment, afecte, amabilitat, cordialitat, solidaritat i lluita. Companyes i companys de les nostres organitzacions han participat en les diferents edicions del Fòrum Social Mundial o del Fòrum Mundial de l’Educació que s’han anat celebrant a Porto Alegre o aels seus voltants i sempre ens hi hem trobat com a casa nostra. És per això que no podem deixar de pensar en tota aquella bona gent que hem conegut, amb la que hem compartit moments de debats, reflexions o lúdics, o simplement hem coincidit pels diferents indrets de la ciutat, i que ara es troba afectada per aquestes inundacions.

Intersindical Valenciana i Intersindical Solidària ens posem a disposició de les nostres companyes i companys i de la gent de l’estat brasiler per ajudar en tot allò que ens hi demanen. Per nosaltres, un altre món és possible i necessari i, ara i ací, volem contribuir a fer-ho realitat amb el nostre suport i solidaritat.

Solidaritat_Rio_Grande_do_Sul_br.pdf