{/exp:channel:entries}

Intersindical Valenciana condemna els atacs feixistes contra la CGIL

13 / 10 / 2021 | Intersindical

#Maipiufascismi

Intersindical Valenciana manifesta la seua total i absoluta condemna a l’atac feixista que va tenir lloc a Roma, dissabte 9 d’octubre, a la seu nacional de la CGIL durant una manifestació de grups neofeixistes. Per Intersindical Valenciana aquest és un fet molt greu que posa en evidència com els grups feixistes poden actuar amb una certa impunitat a Itàlia i que ens retrotauen a èpoques passades a molts estats europeus.

Intersindical Valenciana expressem la nostra solidarirat amb el sindicat italià CGIL, la classe treballadora i el conjunt del moviment sindical d’Itàlia, que treballen per garantir el dret a la salut i una eixida a la crisi que siga favorable als interessos de les treballadores i treballadors. A més, exigim la dissolució dels partits i organitzacions feixistes tant a Itàlia com a la resta d’Europa, incloent-hi l’estat espanyol. Unes organitzacions que estant atacant els drets i les llibertats democràtiques i fomentant l’odi i la violència.

Per a Intersindical Valenciana cal una resposta ferma i contudent de la societat, també del món del treball, als atacs feixistes, siga la seu de la CGIL a Roma o als actes manifestacions del 9 d’octubre a València, i una mobilització social continuada contra les polítiques que pretenen la pèrdua de drets de la majoria de la població. En eixe sentit, el Sindicat dóna suport a la manifestació convocada a Roma el proper dissabte 16 d’octubre i realitzarà accions de suport a la CGIL a les seues seus.