{/exp:channel:entries}

Intersindical Valenciana ha participat al IV Congrés de la Intersindical ISTA d’Aragó

06 / 06 / 2022 | Intersindical

La Intersindical de Treballadores i Treballadors d’Aragó – ISTA – ha celebrat el seu IV Congrés a Saragossa amb el lema “Guanyar el futur amb unitat i lluita”. En aquest congrés s’ha acordat la integració del sindicat Col·lectiu Assembleari de Treballadors d’Aragó (CATA), s’han debatut diverses ponències i documents i s’ha triat al nou secretariat.

Després de la integració de CATA, la Intersindical ISTA estara formada per sis sindicats:

-  Col·lectiu Assembleari de Treballadores d’Aragó (CAT)
-  Sindicat de Treballadors per l’Ocupació Pública d’Aragó (STEPA)
-  Sindicat de Treballadores de l’Ensenyament d’Aragó (STEA)
-  Sindicat de Treballadores d’OPEL (STOPEL)
-  Sindicat Ferroviari (SF)
-  SOMOS

En la primera sessió del Congrés van participar representants de diversos sindicats, entre els que hi era la Intersindical Valenciana que manté, des de fa molt de temps, una relació molt estreta i fraternal amb ISTA, que va servir per reflexionar sobre la situació social i laboral, el paper del moviment sindical, la necessitat d’enfortir el moviment sindical alternatiu i la participació de les treballadores i treballadors a les organitzacions sindicals.

Finalment, el Congrés va concloure amb una aposta per la unitat d’acció en la lluita sindical, com element fonamental per guanyar el futur per la classe treballadora.

El comentari no està disponible a l'entrada d'aquest canal.