{/exp:channel:entries}

Intersindical Valenciana mostra el seu suport al sindicat SNTSG de Guatemala

El Sindicat denúncia els atemptats i els assessinats contra sindicalistes del SNTSG i del FNL de Guatemala

Melvy Lizeth Camey Rojas
10 / 07 / 2012 | Intersindical

Intersindical Valenciana condemna l’atac a Melvy Lizeth Camey Rojas, Secretària Vocal de la filial Departamental de Santa Rosa de l’Àrea Comunitària del Sindicat Nacional de Treballadors de Salut de Guatemala-SNTSG-, qui es troba greument ferida, en aquest fet les bales criminals van acabar amb la vida de l’advocat Ricardo Morataya, acció comesa covardament dins del Centre de Salut del Municipi de Chiquimulilla Santa Rosa, quan eren les 11 del matí homes fortament armats van disparar en contra de la Companya Melvy Lizeth Camey Rojas dirigenta del SNTSG i del FNL.

L’atac contra Melvy i l ‘assessinat de Ricardo s’emmarquen en una campanya d’extermini dels dirigents del SNTSG i del Front Nacional de Lluita de Guatemala per defensar els drets de les treballadores i treballadors, oposar-se a l’espoli que els multinacionals i defensar els drets socials, politics i sindicals de la classe treballadora.