Intersindical Valenciana se solidaritza amb la CGT de Portugal

31 / 01 / 2014 | Intersindical

Adjuntem la nota enviada per la Confederació Intersindical a la CGTP - IN

Benvolguts companys i companyes de la CGTP - IN:

Ens dirigim a vosaltres per mostrar el nostre suport i solidaritat amb el ” Dia nacional de Lluita” que heu convocat el proper 1 de febrer contra l’explotació i l’empobriment, exigint la fi del terrorisme social i de la política de dretes.

Us desitgem que aquesta jornada de lluita, que sumeu a moltes altres que heu realitzat contra les retallades socials i laborals que el Govern està imposant als treballadors i les treballadores portuguesos, siga tot un èxit.

Els vostres èxits serviran sens dubte per avançar en la resistència que les organitzacions sindicals tenim l’obligació de dur a terme en defensa dels èxits històrics que tants anys de lluita van costar aconseguir.

Com sabeu, també a l’estat espanyol estem patint polítiques similars, retallades en matèries socials i laborals, retallades en les llibertats i en els drets individuals i col · lectius, i un ferotge atac als servei públics ( sanitat , educació , ferrocarril , etc . ). Enfront de tot això, una part de la ciutadania i diferents organitzacions, entre elles la nostra també ens estem mobilitzant.

Com veieu, i com no podia ser d’altra manera, davant l’atac generalitzat contra els drets dels treballadors i les treballadores per part del capitalisme i dels governs que li donen suport, les vostres reivindicacions i la vostra lluita són també les nostres. I els vostres èxits els assumirem també com els nostres , i estem segurs que ens ajudaran en aquesta etapa de resistència i defensa dels drets socials i laborals dels treballadors i les treballadores.

Us reiterem els nostres desitjos d’èxit , la nostra solidaritat i el nostre suport a la vostra jornada de lluita.

Una forta abraçada.