Solidaritat internacional

Intersindical Valenciana se solidaritza amb les mobilitzacions de l’1 d’octubre a França

Des d’Intersindical Valenciana volem mostrar la nostra solidaritat amb els sindicats i les organitzacions d’estudiants franceses que han convocat una vaga i una gran mobilització per al proper 1 d’octubre a França.

Cartell de Solidaires
24 / 09 / 2024 | Intersindical

Com a sindicat Internacionalista i de classe volem alçar la veu juntament amb les nostres companyes franceses i unir-nos a les reivindicacions socials com són la millora d’inversió en serveis públics tan essencials com la sanitat on s’exigeix un augment de recursos financers i humans o l’educació amb un augment del pressupost de recerca i els recursos del personal docent. També cal recordar l’exigència d’augments salarials tant en pensions, subsidis i prestacions socials mínimes. I que aquests s’ajusten a la inflació que estem patint per no condemnar la classe obrera francesa a una vida de misèria. Hem de recordar també la lluita constant als carrers que durant 6 mesos han portat la classe obrera francesa i els sectors populars pel retard en l’edat de jubilació als 64 anys

Creiem que cal continuar apostant per les mobilitzacions, mentre que els governs seguisquen aplicant polítiques reaccionàries i neoliberals que atempten contra el benestar i els drets de la classe treballadora i els sectors populars francesos.

Davant l’odi i l’aïllament, la solidaritat obrera internacional.

Totes a la vaga!

Àrea d’Internacional