{/exp:channel:entries}

Manifest per l’absolució dels sindicalistes del PAME

13 / 02 / 2013 | Intersindical

Exigim la immediata absolució sense càrrecs de tots els companys i companyes sindicalistes grecs del PAME que han estat jutjats el dimarts, 12 de febrer, a conseqüències de la mobilització convocada per aquesta organització sindical el passat dimecres, gener 30, al Ministeri de Treball de Grècia, com a resposta als insults abocats pel ministre del ram Yannis Vrutsis al conjunt dels treballadors i les treballadores d’aquest país, en manifestar la seva intenció d’atacar el sistema de Seguretat Social grec.

Manifestem el nostre rebuig obert als plans del govern grec, fidel representant dels interessos de la gran patronal, que continua la seva ofensiva contra els drets del conjunt del poble treballador grec, mentre que per a les organitzacions combatives que fan front amb decisió i valentia als seus plans criminals, només és capaç d’oferir la brutal repressió policial i les detencions massives de dirigents obrers, com ha estat el cas.

Declarem el nostre indestructible suport a la lluita del PAME, l’enfortiment de totes les seves mobilitzacions tendents a derrotar els plans de l’oligarquia i el seu govern servil, ia combatre la violència i la repressió governamental.

Finalment, expressem el nostre suport a la crida del PAME a la nova Vaga General convocada a Grècia per dimecres que ve, 20 de febrer, desitjant que siga un absolut èxit, i que constituesca un episodi més en l’enèrgica lluita que el poble treballador grec està lliurant per treure les mesures imposades pel govern grec, lacai de l’oligarquia, i de la Unió Europea imperialista.

¡ABSOLUCIÓ SENSE CÀRRECS DELS SINDICALISTES DEL PAME!
VISCA LA LLUITA DEL PAME I DE LA CLASSE OBRERA GREGA!