{/exp:channel:entries}

Solidaritat amb Nara Cladera i Solidaires

No a la criminalització dels qui lluiten

14 / 10 / 2015 | Intersindical

Lamentem profundament la notícia que ens ha transmés Solidaires sobre la detenció de la companya Nara Cladera, amb qui compartim espais de lluita sindical en els diferents àmbits de col·laboració entre les nostres organitzacions.

Condemnem la criminalització de les lluites per emmordassar la població

Com Solidaires, entenem que la solidaritat, l’ajuda mútua, l’hospitalitat, l’amistat… no són delictes.
No podem acceptar l’acusació de “conspiració criminal” sobre una companya que lluita per la justícia social, la pau i la solidaritat internacional.
Us expressem el nostre suport i solidaritat a tots els companys i companyes de la Unió Syndicale Solidaires i Sud Education i enviem la nostra més sincera solidaritat amb la companya Nara.
Exigim la llibertat de la companya Nara i que es retiren els càrrecs contra ella.
Condemnem l’actuació del Govern francés que, com el Govern espanyol, criminalitza les lluites per tal d’emmordassar a la població i als qui lluiten per una societat més justa i igualitària.