STEPV es reuneix amb la Unió de Treballadores i Treballadors de l’Educació i la Formació Sahrauí

03 / 09 / 2019 | Intersindical

Una representació de l’STEPV s’ha reunit amb Mohammed Salem Hamma, secretari nacional de relacions internacionals i cooperació del sindicat de l’ensenyament sarhauí (UTEFS) per intercanviar informació sobre la situació del poble sahrauí en el procés per poder exercir el seu dret a l’autodeterminació i de l’educació al campaments i als territoris ocupats.

STEPV ha expressat al sindicalista sahrauí el seu compromís amb la lluita per al seu alliberament com a poble, així com la seua disposició a continuar treballant amb les diverses organitzacions representatives del poble sahrauí per avançar en l’exercici real dels drets nacionals, la millora de les condicions de vida en els territoris alliberats, els camps de refugiats i els territoris ocupats pel Marroc i per col·laborar amb el sindicat saharauí (UTEFS) en matèria educativa, formativa i sindical. Una col·laboració que es concretarà mitjançant l’establiment d’un conveni de col·laboració i de treball conjunt.

A més, STEPV ha manifestat la seua disposició a engegar campanyes de sensibilització per donar a conèixer la realitat de la situació del Sàhara a la societat valenciana i, en especial, entre la comunitat educativa valenciana i a demanar les institucions valencianes a que donen suport el poble sahrauí i que exigesquen el compliment de les resolucions de les Nacions Unides.

Reunión_con_UTEFS_septiembre_2019.pdf