Intersindical Valenciana valora positivament l’adhesió d’À Punt a Bon Dia TV

28 / 02 / 2021 | Intersindical

El Sindicat considera que és un pas endavant en el procés de la reciprocitat plena i de la creació d’un espai audiovisual en la nostra llengua. La decisió de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació és una notícia reclamada i esperada per plataformes i entitats de tot el domini lingüístic. Les campanyes de la Federació d’Organitzacions per la Llengua Catalana o d’Enllaçats per la Llengua, de diverses entitats socials i culturals i de la pròpia Intersindical Valenciana han estat clau per aconseguir-ho i és pot afirmar que ha estat un èxit de la mobilització social i ciutadana

Per a la Intersindical Valenciana, ara s’ha d’anar més enllà d’aquesta decisió en considerar que cal continuar avançant per aconseguir la reciprocitat plena i que les tres corporacions públiques audiovisuals del País Valencià, Catalunya i Illes Balears (sense oblidar d’altres com RTVA d’Andorra o les emissions en català de France 3) treballen per garantir una major col·laboració en projectes comuns que enfortisquen l’espai de comunicació en català.