Intersindical insta Delegació del Govern i Fiscalia que intervinguen per impedir el concert neonazi

Camp extermini Auschwitz
04 / 01 / 2013 | Intersindical

El sindicat reclama la creació d'una fiscalia específica contra els delictes d'odi

Intersindical Valenciana, que forma part de la plataforma Acció Popular contra la Impunitat, demana la Delegació del Govern i Fiscalia que intervinguen en l’assumpte del concert neonazi que està programat en una sala de concerts de la ciutat de València. Per al Sindicat aquest concert s’ha de suspendre per ser un acte d’exaltació de l’odi, el racisme, la intolerància, el nazisme i la dsicriminació. Aquest concert es contrari als drets humans, drets fonamentals de les persones i de la legislació vigent a l’estat espanyol per la qual cosa la intervenció d’ofici de l’Administració de Justícia i de la Delegació del Govern és necessària.

Per Intersindical Valenciana, cal que el govern desmantelle els grups neonazis i feixistes que actuen, amb molta impunitat, al llarg del País València. A més, des del sindicat es reclama la creació d’una fiscalia específica contra els delictes d’odi..