Intersindical Inclusiva

Intersindical Valenciana participa en la marxa de la Plataforma en Defensa de les Persones amb Trastorn de l’Espectre Autista.

31 / 03 / 2019 | Intersindical

Una delegació de la Intersindical va participar ahir dissabte 30 de març en la marxa convocada per la Plataforma en defensa de les persones amb TEA.
La manifestació va començar al carrer la Pau, passant per la plaça de la Reina, i va finalitzar amb la lectura del manifest en la plaça de la Verge.
La capçalera de la pancarta amb el lema: “No volem caritat, exigim drets”, anaven les 25 entitats cíviques que han col•laborat en aquesta manifestació entre les quals es troba la Intersindical Valenciana. Al final de la marxa es va llegir el manifest on es feu un recordatori de les principals reivindicacions de la plataforma:
La derogació del nou protocol (que en l’actualitat inclou a les persones amb TEA dins de l’àmbit de la salut mental i que actualment depèn de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives sense cap relació amb la Conselleria de Sanitat. L’assistència sanitària de totes les persones amb TEA, la dotació de material i recursos humans i l’augment d’aules de Comunicació i Llenguatge (CyL).
Intersindical Valenciana continuarà donant suport a aquest tipus d’iniciatives que tenen per objecte defensar a les persones més vulnerables de la nostra societat.