La Crida pel finançament assistirà a les manifestacions pel finançament del proper 20N

10 / 11 / 2021 | Intersindical

La Crida pel finançament, entitat formada per Intersindical Valenciana, Decidim, Demòcrates Valencians, Esquerra Republicana del País Valencià, així com diversos col·lectius d’àmbit local, convoca a les manifestacions organitzades el pròxim dia 20 de novembre a Alacant, Castelló i València per la plataforma per un Finançament Just.

La Crida ha decidit sumar-se a aquesta convocatòria unitària que reivindica el canvi del sistema de finançament autonòmic que maltracta al País Valencià. Ho farà, però, amb pancarta pròpia i amb un bloc unitari de les organitzacions que hi formen part. Aquesta plataforma fou la primera en proposar una gran manifestació que traguera al carrer la reivindicació de la necessitat per als valencians i les valencianes de gestionar de manera directa els nostres impostos i inversions i la fi de l’espoli fiscal, reivindicant la sobirania fiscal per al País Valencià. Encara que la Crida no forma part de la plataforma “Per un finançament just”, entén que no ens podem permetre no eixir als carrers del nostre país per, encara que amb matisos, reivindicar el final d’un sistema que empobreix els Valencians I les valencianes.

Finalment, la Crida convida a tots aquells col·lectius I organitzacions que treballen per la fi de l’espoli fiscal i la necessitat d’una Hisenda pròpia valenciana, a sumar-se a les manifestacions del dia 20 dins el seu bloc unitari. País Valencià 10 de novembre 2021