Nit de Nadal en blanc per la justícia social

Hui, 24 de desembre, com a acte de cloenda de la II Marxa de la Discapacitat pel Respecte i la Dignitat, aquest grup de treballadors i treballadores, familiars i persones amb diversitat funcional convoca la Nit en blanc per la Justícia Social.

24 / 12 / 2012 | Intersindical

A causa d’això, participaran en aquesta acció diferents col · lectius pels quals els problemes són igual d’urgents que els nostres. Aquests són la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca, la Plataforma en Suport a la Llei de la Dependència i SOS Parke.

Amb ella s’intenta donar visibilitat a la difícil situació en què es troba el col · lectiu de persones implicades en l’àmbit del Benestar Social -així com les diferents lluites de la situació d’injustícia social que engloben els diferents col · lectius que participen-que estem denunciant a través de diverses accions al llarg d’aquest últim any.

Aquest és només un dels problemes que ara mateix afecten tota la gent implicada en el social, i sent conscients, oferim aquest espai perquè els qui vulguin acompanyar puguin fer-ho al llarg de l’acte.

El grup que conforma part de les persones que ha participat en la II Marxa de la Discapacitat serà a la Plaça de la Mare de Déu de València a partir de les 16:00.

A les 18:30, vindran la resta de col · lectius que participaran en aquesta acció. Gràcies a la col · laboració de Ràdio Klara, s’emetrà en directe un programa especial els continguts versaran sobre les diferents situacions que ens afecten i contra les que lluitem.

A les 21.00 farem un sopar de pa i porta, a la qual pot anar qui vulgui. Ateses les peculiaritats de l’acció, necessitaríem que no es porti més del sopar individual, recordant que és un acte reivindicatiu, i no lúdic malgrat la data, de manera que una de les premisses és que no s’ha de portar cap tipus de beguda alcohòlica.

A partir de llavors, passarem la Nit en blanc fins al matí del 25, donat per acabat l’acte.

Discapacitat En Marxa

SOS Parke