title

IV Congrés Intersindical Salut-IV

Imatge del IV Congrés d'Intersindical Salut
08 / 01 / 2024

Intersindical Salut-Iv va celebrar el seu IV Congrés Nacional els dies 10, 11 i 12 de novembre a la ciutat d’Alboraia (Horta Nord). Tres dies intensos de treball en què l’afiliació va participar, va debatre i va decidir el full de ruta que guiarà el Sindicat durant els pròxims 4 anys.

El Congrés va aprovar els eixos d’Acció Sindical que marcaran les actuacions de l’organització en defensa de les treballadores i treballadors del sector sanitari valencià. També va triar els nous òrgans de govern del Sindicat, una aposta pel relleu generacional encapçalada per Alba Iniesta Medel (Coordinadora), Eva López Jiménez (Acció Sindical) i Víctor García Navarro (Organització). Saba nova per a un opció sindical totalment consolidada que continuarà reivindicant millores en les condicions laborals del sector sanitari, el manteniment dels avanços aconseguits i la protecció dels serveis públics. Plantarem cara!