title

És hora de mobilitzar-se!

08 / 01 / 2024

S'albiren temps complicats. Per això, el Sindicat treballarà de valent per construir plataformes col·lectives en defensa dels drets de la classe treballadora

La ultradreta ja ha entrat a les institucions valencianes de la mà del PP. És una notícia nefasta per a la classe treballadora del País Valencià.  L’esperança que havia sembrat el govern del Botànic s’ha esvaït. Sabem de sobra quines polítiques ens esperen: austeritat pressupostària, afebliment del sistema públic, catifa roja per a les grans corporacions i augment de les desigualtats socials. Tot açò en un context general preocupant. La vida cada vegada està més cara (energia, habitatge, menjar, etc.), mentre que salaris i pensions són clarament insuficients per a poder fer front a aquest increment de preus dramàtic.

Tampoc no podem oblidar-nos del poble palestí. La població de Gaza pateix, a hores d’ara, un genocidi sistemàtic per part de l’estat d’Israel davant la passivitat de la major part de governs del món i la complicitat dels Estats Units. Davant d’aquest panorama aborronador ara tocarà organitzar-se i mobilitzar-se. No ens en queda d’altra.

Intersindical Valenciana no deixa de créixer. Som la força més votada en el sector públic i en el privat continuem incrementant la nostra representació. La classe treballadora valenciana confia en el nostre model sindical. Un model que prioritza els interessos de les persones treballadores, decidits en assemblea, enfront dels de la patronal o els particulars d’altres forces sindicals. Amb tot, volem continuar creixent. Volem convertir-nos en el sindicat referent, en la veu de la classe treballadora valenciana. Per aquest motiu hem posat en marxa la campanya Plantem Cara. Un conjunt d’accions encaminades, d’una banda, a fer front a les escomeses del capital que esperem i, de l’altra, a incrementar l’afiliació i les persones delegades en sectors en què encara no ens coneixen.

Per sort, no tot és negatiu. A l’Estat espanyol s’ha pogut configurar una majoria progressista al Congrés que impedirà que governen PP i VOX. A pesar de l’enorme pressió dels ultres als carrers, s’ha format un govern d’esquerres. No es preveu una legislatura fàcil. S’albiren temps complicats. Per això, el Sindicat treballarà de valent per construir plataformes col·lectives amb més organitzacions i entitats polítiques, socials i culturals en defensa dels drets de la classe treballadora. No podran doblegar-nos, plantarem cara!