title

Tot un ventall formatiu en l’escola que ens uneix!

En els mesos vinents, l’ESFMB vol donar una àmplia resposta a totes les necessitats de la nostra afiliació, dissenyant i portant a terme un ambiciós pla formatiu.

Una de les jornades de formació de l'ESFMB a la seu d'Intersindical
27 / 03 / 2024

Xavier Nogués Sanchis
Escola Sindical de Formació Melchor Botella

El nostre ventall d’accions formatives conté propostes de tota classe d’àmbits i temàtiques, tal com l’aprenentatge de competències socioemocionals i aprenentatge significatiu per la millora del clima escolar, el CEM (Consell Escolar Municipal) com a ferramenta de participació educativa, formació específica d’acreditació en competència digital docent dels nivells A2 i B1 o les ferramentes per al benestar del professorat, pel que fa a formació homologada del professorat.

Per altra part, també comptarem, amb un desplegament a Castelló de la Plana, Alzira, València, Elx, Alacant i altres localitats del País Valencià, de jornades formatives a les quals tota l’afiliació està convidada a participar i aprendre sobre temes tan importants, com el feminisme, el nostre organigrama com a sindicat i dins de la Intersindical, la negociació, les responsabilitats de les permanents, la salut mental, seguretat i salut laboral, conéixer els tràmits amb l’administració, les nostres àrees sindicals, preparació per a les proves de certificació de valencià, certificats digitals, plantilles, l’educació enfront de la intel·ligència artificial, la gestió del temps o les autocures i resiliència…Entre altres.

Com es pot veure, tot un desplegament formatiu que posarà a l’abast de la nostra afiliació la possibilitat d’aprendre habilitats i destreses que ens ajudaran a entendre i desenvolupar-nos millor com a professionals i persones.