Salut Laboral

Intersindical participa en les Jornades de Salut Laboral de la Confederació Intersindical

La salut mental i la Covid centren algunes de les ponències que s’escoltaran del 23 al 25 de setembre en Oriola

22 / 09 / 2022 | Intersindical

Sota el lema “No t’oblides, la teua salut està en joc”, s’inicien les Jornades de Salut Laboral de la Confederació Intersindical amb un programa en el qual destaquen les següents ponències: “Les repercussions de la Covid-19 a l’àmbit laboral”, a càrrec d’Adolfo José Pino Justo, Cap del Servei de Prevenció de Riscos Laborals propi de la Generalitat; “Riscos mediambientals”, a càrrec d’Henar Àlvarez Cuesta, professora titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social a la Universitat de Lleó; “La Salut mental al món laboral”, a càrrec de Noemí López Pérez, psicòloga d’ASIEM.

A més, comptarem amb la presència de Pau Silvestre, membre de l’Associació ATEAVA (Associació de Treballadores Essencials Afectades per la Vacuna Astrazéneca) i compartirem la problemàtica en l’àmbit de la seguretat i salut laboral així com les línies d’Acció Sindical dels diferents sindicats, a diversos espais de reflexió i debat.

Des d’Intersindical Valenciana considerem necessària la formació i l’intercanvi d’experiències entre els sindicats que integren la Confederació Intersindical per tal de promoure la seguretat i salut al treball.